0 7 0 0 0 9.06.2017Wyniki badania Gemius/PBI za maj 2017 r.Liczba internautów w Polsce w maju 2017 r. wyniosła ogółem 27,4 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (używanych w domu i pracy) korzystało z Internetu 23,6 mln osób, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,8 mln. Gemius/PBI przedstawiają rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
0 1 0 0 0 9.06.2017PKO BP wybrał agencję do obsługi online i BTLPrzetarg na obsługę PKO Banku Polskiego wygrała Artegence. Agencja zajmie się działaniami online oraz komunikacją BTL. Umowę podpisano na 2 lata.
1 1 0 0 0 9.06.2017„Tak miksuje Frugo” – kampania marki z udziałem Kamila Bednarka (wideo)Wystartowała letnia kampania Frugo z udziałem Kamila Bednarka. To kolejny etap strategii marki oraz zapowiadanego z początkiem roku odświeżenia pozycjonowania.
0 1 0 0 0 8.06.2017Power of Content Marketing Awards 2017 rozdaneWręczono nagrody Power of Content Marketing Awards 2017 (niegdyś Szpalty Roku). W konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska wyróżniane są najlepsze projekty z obszaru content marketingu.
1 1 0 0 0 8.06.2017Bakoma z kampanią „Smakuj bogactwa natury” (wideo)Pod koniec maja Bakoma rozpoczęła kampanię telewizyjną jogurtów 7 Zbóż. Hasłem „Smakuj bogactwa natury” marka promuje nowy skład produktów.
0 1 0 0 0 8.06.2017Publicis Communications rozwija kompetencje konsultingowePublicis Consultants staje się niezależną agencją specjalizującą się w doradztwie komunikacyjnym na styku wielu dyscyplin. Ma to być odpowiedź na wyzwania rynkowe i zmieniające się potrzeby klientów Publicis Communications.
0 1 0 0 0 8.06.2017Marka Black Red White wybrała agencję do obsługi onlineBlack Red White rozstrzygnął przetarg na prowadzenie komunikacji w Internecie. Wzięło w nim udział 5 podmiotów. Wygrała agencja They.pl.
0 1 0 0 0 8.06.2017Milenialsi nie chcą pracować w reklamie? Raport o młodych pracownikach w branży kreatywnejReklama cały czas potencjalnie oferuje to, czego młodzi szukają, a oni chcą dać to, czego potrzebują agencje. Branża ma jednak coraz gorszą opinię i dawno przestała być aspiracyjna. Autorzy raportu „Co nie styka z młodymi w branży?” przeanalizowali to zagadnienie.
0 4 0 0 0 8.06.2017Klienci platform i kablówek zaniepokojeni zmianami w sposobie egzekwowania abonamentu – badanie MECNowe regulacje dotyczące sposobu egzekwowania abonamentu RTV budzą duży sprzeciw klientów płatnej telewizji – szczególnie Cyfrowego Polsatu i NC+. Jak pokazuje badanie MEC, 72 proc. odbiorców kablówek i 75 proc. odbiorców platform jest przeciwnych temu, by ich operator przekazywał Poczcie Polskiej dane osobowe.
0 1 0 0 0 8.06.2017Spoty branży handlowej na Facebooku i YouTube – analiza GemiusaPonad połowa polskich internautów oglądała spoty branży handlowej. Ikea, Zalando i Lidl to marki, których reklamy wideo online odtwarzało najwięcej użytkowników Sieci. Najwięcej spotów zachęcających do zakupów zostało wyemitowanych na Facebooku, YouTube i w serwisach Grupy Wirtualna Polska – pokazuje analiza Gemiusa.