0 1 0 0 0 31.05.2017Znamy jurorów 18. edycji konkursu Effie AwardsKampanie zgłoszone w tegorocznej edycji konkursu Effie Awards oceni 110-osobowe jury pod przewodnictwem Adama Pieńkowskiego, dyrektora generalnego McDonald’s Polska. Prace ocenione jako najlepsze pod kątem efektywności działań komunikacyjnych i wyników biznesowych zostaną nagrodzone 23 października.
1 2 0 0 0 31.05.2017Lubella z kampanią wprowadzającą na rynek makarony w wersji mini (wideo)Marka Lubella wprowadziła do oferty makarony w formacie mini. Produkty zostaną zaprezentowane w spotach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych oraz w Internecie.
0 2 0 0 0 31.05.2017Małgorzata Socha przeprowadza metamorfozy wnętrz w ramach kampanii sklepów Agata13 maja na antenie TVN miała miejsce emisja pierwszego odcinka reportażu „No to ładnie!”, który powstał z inicjatywy sieci sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz Agata. Cykl realizowany jest we współpracy z Małgorzatą Sochą i programem „Dzień dobry TVN”.
1 1 0 0 0 31.05.2017Jakie pokusy czekają na dzieci w Carrefourze? (wideo)Spot Carrefoura prezentuje Dzień Dziecka z lekkim przymrużeniem oka. Kampania wykorzystuje insight i prawdziwe obserwacje zachowań dzieci, na które w sklepie czyha wiele pokus.
0 1 0 0 0 31.05.2017Europejczycy na wakacjach. Wyniki badania Ipsosu „Holiday Barometer 2017” (infografika)63% Europejczyków deklaruje, że ma plany wakacyjne na ten rok. Wynik jest najwyższy od pięciu lat. W stosunku do roku ubiegłego wzrósł o 9 p.p. – pokazało badanie „Holiday Barometer 2017”, przeprowadzone przez Ipsos na zlecenie Grupy Europ Assistance wśród mieszkańców Wielkiej Brytanii, Belgii, Niemiec, Francji, Austrii, Włoch i Hiszpanii.
0 1 0 0 0 31.05.2017Dzień Dziecka w wyszukiwarce Google (infografika)Liczba zapytań dotyczących Dnia Dziecka w 2016 r. zwiększyła się o 65% względem 2015 r. Początek wzrostu wyszukiwań przypadł na 25 maja, a maksimum na 31 maja i 1 czerwca – pokazują dane Google’a.
2 2 0 0 0 31.05.2017Penelope Cruz, twardzi faceci i Karmi (wideo)1 czerwca marka piwa Karmi (Carlsberg Polska) rozpocznie kampanię reklamową pod hasłem: „Nie za słodkie, nie za gorzkie”. Spot z udziałem Penelope Cruz i Jana Wieczorkowskiego ma przekonać, że bezalkoholowe piwo marki jest napojem nie tylko dla kobiet.
0 14 0 0 0 30.05.2017Influencerzy w roli Franka i Claire z „House of Cards”30 maja Netflix wyemituje premierowy odcinek 5. sezonu serialu „House of Cards”. Z tej okazji influencerzy wcielili się w role Franka i Claire Underwoodów – filmowych bohaterów.
1 1 0 0 0 30.05.2017Okocimskie radlery w kampanii telewizyjnej (wideo)Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa radlerów marki Okocim. Spot, w którym piwowarzy opowiadają o ich tworzeniu i swojej pasji, jest emitowany w stacjach głównych TVN, TVP i Polsatu oraz w kanałach tematycznych.
0 0 0 0 0 30.05.2017W 2019 r. mobile będzie mieć 26% udziału w globalnej konsumpcji mediów – prognozuje ZenithZa 2 lata 26% czasu poświęcanego na konsumpcję mediów spędzimy na korzystaniu z Internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych – wynika z opublikowanego przez Zenith raportu „Media Consumption Forecasts”. Ludzie na całym świecie spędzą średnio 122 minuty dziennie, korzystając z mobilnej przeglądarki lub aplikacji. W 2010 r. zajmowało to 10 minut.