0 1 0 0 0 29.05.2017Mobilni rodzice – analiza wyszukiwań w Google (infografika)Liczba wyszukiwań w Google dotyczących ciąży, niemowląt oraz małych dzieci rośnie o 17% rok do roku. Internet staje się dla rodziców naturalnym, podręcznym źródłem wiedzy. Poszukując wiadomości na temat opieki nad dziećmi czy rozrywki dla rodziny, zainteresowani coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych – liczba zapytań na ten temat pochodząca ze smartfonów zwiększyła się o 56% w ciągu roku.
0 1 0 0 0 29.05.2017Zakłady mięsne Gobarto ze Świeżą BazyliąZ początkiem maja spółka Gobarto nawiązała współpracę ze Świeżą Bazylią. Do zadań agencji będzie należała kompleksowa obsługa PR firmy, w tym działania w zakresie PR-u korporacyjnego, media relations, pozycjonowanie eksperta, zarządzanie kryzysowe i relacje inwestorskie.
0 1 0 0 0 29.05.2017Group One powołuje strukturę do tworzenia treści interaktywnychLabcon to nowa struktura w ramach Group One, mająca tworzyć szeroko pojęte treści oraz zarządzać nimi. Na czele zespołu staje Marta Łysiak, która współpracowała z youtube’erami i doradzała klientom Google’a w Wielkiej Brytanii.
0 4 0 0 0 29.05.2017Nagrody w konkursie KTR 2017 wręczoneW konkursie KTR 2017 przyznano 157 nagród – 17 złotych, 55 srebrnych oraz 85 brązowych. Agencją Roku została Saatchi & Saatchi IS, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymało Allegro.
1 1 0 0 0 29.05.2017Coca-Cola w Rumunii przygotowała etykiety, które działają jak opaski wstępu na muzyczne festiwale (wideo)Na butelkach Coca-Coli w Rumunii pojawiły się specjalne etykiety. Można je zerwać i użyć jako wejściówki na wybrane festiwale muzyczne.
0 1 0 0 0 26.05.2017Nastroje społeczne Polaków w maju na historycznie wysokim poziomie – WOK IpsosuW maju 2017 r. nastroje konsumenckie uległy niewielkiej poprawie w stosunku do kwietnia. Wskaźnik optymizmu konsumentów wzrósł o 0,5 pkt. i osiągnął poziom 104,4 pkt. To najwyższa wartość w ostatnich dwóch latach. Najbardziej wzrósł wskaźnik oczekiwań – o 2,56 pkt.
0 7 0 0 0 26.05.2017Rynek reklamowy wzrósł o 2,3% w I kw. 2017 r. Napędzały go telekomunikacja, farmacja oraz media (infografika)Po trzech miesiącach 2017 r. wartość netto rynku reklamy w Polsce wyniosła 1 916,6 mln zł – wynika z raportu agencji mediowej Starcom. Jest to 2,3% więcej niż w ubiegłym roku. Po raz kolejny rynek wzrósł dzięki wysokim nakładom na reklamę w Internecie. Mobile ma ponad 36-procentowy udział w wydatkach na reklamę online. Motorem wzrostu były media, telekomunikacja i farmacja.
0 1 0 0 0 26.05.2017Brytyjscy praktycy PR powołują zespół, który ma zająć się wyeliminowaniem wskaźnika AVEChartered Institute of Public Relations – brytyjski organ zrzeszający praktyków branży PR – 18 maja ogłosił powołanie Association for the Measurement and Evaluation of Communication. Zespół ma zająć się wycofaniem z użycia wskaźnika Advertising Value Equivalency (AVE).
0 1 0 0 0 26.05.2017Oshee Fitness Combat – izotonik sygnowany przez Joannę JędrzejczykNapój izotoniczny Oshee Fitness Combat sygnowany będzie przez Joannę Jędrzejczyk. To wielokrotna mistrzyni świata i Europy w boksie tajskim i pierwsza Polka w organizacji Ultimate Fighting Championship.
0 1 0 0 0 26.05.2017Mediacap ogłasza strategię rozwoju na lata 2017–202024 maja Mediacap, polska niezależna grupa działająca w branży marketingu i technologii, opublikowała strategię rozwoju na lata 2017–2020. Zakłada w niej koncentrację na rozwoju skalowalnych modeli biznesowych bazujących na trzech globalnych trendach technologicznych: big data, wideo online i machine learning.