1 1 0 0 0 19.05.2017„Razem widzimy więcej” – kampania bankowości korporacyjnej PKO BP z udziałem przedstawicieli firmy Apart (wideo)15 maja ruszyła kampania „Razem widzimy więcej”, promująca bankowość korporacyjną PKO BP. Jej twarzami zostali prezesi renomowanych firm będących jednocześnie klientami banku. W pierwszym spocie wystąpili członkowie zarządu spółki Apart. W kolejnych zobaczymy przedstawicieli Fabryki Mebli Forte oraz Spółdzielni Mleczarskiej Mlekovita.
0 1 0 0 2 19.05.2017W Chicago powstaje pierwsza kawiarnia Nutelli31 maja w Chicago ma zostać otwarta pierwsza na świecie kawiarnia Nutelli (Ferrero). W menu znajdą się m.in. grillowane bagietki z czekoladowo-orzechowym kremem, orzechowe lody czy klasyczne naleśniki z owocami i Nutellą. Będzie też coś na słono.
1 2 0 0 0 19.05.2017H&M promuje cykl koncertów we wnętrzach dawnego Dworca Głównego w Warszawie (wideo)Marka odzieżowa H&M organizuje festiwal muzyczny „Dworzec”. Podczas trzech czerwcowych weekendów wystąpią m.in. Brodka, Pezet, Ten Typ Mes, Fisz/Emade, Taco Hemingway czy Xxanaxx.
0 2 0 0 0 19.05.2017Król Holandii incognito przez 21 lat pilotował samoloty pasażerskie KLMNie na darmo linie KLM nazywane są Królewskim Towarzystwem Lotniczym. Holenderski monarcha Wilhelm Aleksander ujawnił, że od ponad dwóch dekad regularnie jako drugi pilot prowadzi samoloty pasażerskie tego przewoźnika.
1 1 0 0 0 19.05.2017„Czy to w porządku, że chłopak…” – Axe walczy ze stereotypami na temat męskości (wideo)Marka Axe przygotowała kampanię na podstawie rzeczywistych zapytań w wyszukiwarce Google. Próbuje w niej rozprawić się ze stereotypami dotyczącymi męskości.
0 1 0 0 0 19.05.2017Ikea Retail rozstrzygnęła przetarg na obsługę kreatywnąZwycięzcą przetargu na przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki Ikea Retail została agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Dwuletni kontrakt obejmie działania marketingowe w mediach off- i online oraz stworzenie platformy komunikacyjnej. Przetarg podzielony został na 3 etapy i trwał 2 i pół miesiąca. Wzięło w nim udział 7 agencji.
2 1 0 0 0 19.05.2017„Niby tylko rok, a tyle się zmieniło” – kampania kolejnej odsłony inicjatywy „Nestlé porusza Polskę” (wideo)12 maja ruszyła kampania promująca drugą edycję programu „Nestlé porusza Polskę”. W jego ramach firma ufunduje 16 siłowni terenowych – po jednej w każdym województwie.
0 1 0 0 0 19.05.2017Rybnik wybrał Izbę Gospodarki Elektronicznej do zrealizowania e-strategiiRybnik opracowuje e-strategię. Wdroży ją Izba Gospodarki Elektronicznej.
0 1 0 0 0 19.05.2017Termin nadsyłania zgłoszeń do Effie mija w poniedziałek22 maja o 18:00 mija termin zgłaszania kampanii marketingowych do konkursu Effie Awards 2017.
1 1 0 0 0 18.05.2017Od grilla do sklepu w kampanii Delikatesów Centrum (wideo)18 maja Delikatesy Centrum rozpoczęły kampanię reklamową „Smak jest w Centrum”. Telewizyjny spot ma podkreślać najważniejsze atrybuty mięs i wędlin dostępnych w sklepach marki.