0 3 0 0 0 18.05.2017Małgorzata Socha w kampanii marki EmoliumW kampanii marki dermokosmetyków Emolium „Wspieramy Was od 1. dnia” uczestniczy Małgorzata Socha. W ramach akcji przygotowano szereg działań dla obecnych i przyszłych rodziców.
0 5 0 0 0 18.05.2017Kampania teaserowa „Nie jestem byle kim”Na outdoorze oraz w mediach społecznościowych ruszyła kampania teaserowa „Nie jestem byle kim”. Czarno-białe kreacje z tym hasłem pojawiły się m.in. na citylightach w Krakowie.
1 1 0 0 0 18.05.2017Vivus z kolejną odsłoną kampanii „Żyj po swojemu” (wideo)Rozpoczęła się letnia kampania pożyczkodawcy Vivus Finance. W działaniach podkreślono, że razem z pożyczką można otrzymać bon do wykorzystania w biurze podróży.
0 1 0 0 0 18.05.2017Mediacap z pakietem kontrolnym w Edge Technology18 maja polska niezależna grupa Mediacap działająca w branży marketingu i technologii przejęła od swojej spółki zależnej The Digitals pakiet kontrolny 51% udziałów w Edge Technology. W ramach transakcji spółka ta zmieniła nazwę na Plastream. Ma to odzwierciedlać jej pełne skupienie się na rozwoju platformy do analizy i monetyzacji treści wideo.
1 1 0 0 0 18.05.2017„Strażnik przyszłości” – kampania Nationale-Nederlanden (wideo)19 maja rozpocznie się kampania reklamowa Nationale-Nederlanden, zatytułowana „Strażnik przyszłości”. Marka zachęca w niej rodziców i opiekunów, by odkładali pieniądze na przyszłość dzieci.
0 7 0 0 0 18.05.2017„Jeśli to słyszysz, jeśli to mówisz” – kampania poświęcona przemocy domowej wobec osób LGBT17 maja, w związku z Międzynarodowym Dniem przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii, ruszyła kampania społeczna poświęcona przemocy domowej wobec osób LGBT. Organizuje ją Stowarzyszenie Lambda Warszawa.
0 4 0 0 0 18.05.2017Krzysztof Penderecki, Lech Majewski, Muzeum Sztuki w Łodzi z nagrodami Superbrands Polska 2016/17Zakończyła się XI edycja Superbrands Polska. Statuetki trafiły w ręce przedstawicieli 32 najsilniejszych marek na rynku. Za szczególne zasługi dla promocji Polski w świecie nagrodę honorową odebrał Krzysztof Penderecki. Statuetkę Culture.pl Superbrands otrzymali: Lech Majewski i Muzeum Sztuki w Łodzi.
1 5 0 0 0 18.05.2017Krakowskie lotnisko z nowym logo (wideo)Kraków Airport przedstawia nowe logo. Ma ono być symbolem otwarcia na kolejne wyzwania oraz ewolucji w strategii zarządzania biznesem.
0 1 0 0 0 17.05.2017PKN Orlen szuka agencji, która przygotuje platformę komunikacji wizerunkowej oraz produktowejPKN Orlen poszukuje agencji, która zapewni dodatkową obsługę nowego projektu specjalnego. Jest nim stworzenie specjalnej platformy komunikacji wizerunkowej oraz produktowej. W tym celu koncern uruchomił niezależny proces wyboru agencji kreatywnej, która miałaby stworzyć koncepcję narzędzia i ją wdrożyć.
1 3 0 0 0 17.05.2017Lech Wałęsa, Lech Kaczyński i Tadeusz Mazowiecki w kampanii „Wybraliśmy wolność 4 czerwca 1989” (wideo)12 maja w Warszawie ruszyła druga edycja kampanii Domu Spotkań z Historią, pod hasłem „Wybraliśmy wolność 4 czerwca 1989”. Jej głównym celem jest utrwalenie idei obchodów Święta Wolności i zachęcenie mieszkańców stolicy do powtórki z historii najnowszej oraz wspólnego świętowania.