3 1 0 0 0 15.05.2017Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” za kwiecień 2017 r. (wideo)Pierwsze miejsce kwietniowego zestawienia „YouTube Ads Leaderboard” w Polsce zajął Huawei z reklamą smartfonów P10. Zaraz po nim na podium znalazł się mBank. Na trzeciej pozycji uplasowała się Kuchnia Lidla z przepisem na domowe żelki. Ten spot wszedł do rankingu drugi raz z rzędu.
0 1 0 0 0 15.05.2017Powstała AdLocal – agencja specjalizująca się w marketingu lokalnymNa polskim rynku pojawiła się agencja AdLocal. Ma być ona odpowiedzią na potrzebę prowadzenia zintegrowanych działań w obszarze marketingu lokalnego.
0 1 0 0 0 15.05.2017Marka Henryk Kania partnerem piłkarskiej EkstraklasyZakłady Mięsne Henryk Kania podpisały umowę z Lotto Ekstraklasą, na mocy której uzyskały tytuł oficjalnego partnera. Współpraca sponsorska z ligą sportową ma umożliwić firmie dotarcie do milionów klientów. Kontrakt obowiązuje do końca sezonu 2017/2018.
0 6 0 0 0 15.05.2017„Twarzą w twarz” – portrety gwiazd kina promują 57. Krakowski Festiwal FilmowyRysowane odręcznie twarze gwiazd kina pojawiły się na plakatach promujących 57. Krakowski Festiwal Filmowy. Słupy, na których widoczne są kreacje, stanęły m.in. w czterech rogach krakowskiego Rynku Głównego.
0 1 0 0 0 15.05.2017Yves Rocher powierza obsługę w social media agencji Green ParrotMarka Yves Rocher podjęła współpracę z Green Parrot. Zadaniem agencji będzie zbudowanie silnej pozycji marki w mediach społecznościowych i odświeżenie jej wizerunku.
0 2 0 0 0 15.05.2017Magdalena Cielecka w kampanii marki PeugeotPeugeot realizuje kampanię internetową. Wzięła w niej udział Magdalena Cielecka. Działania promują jazdy testowe modelami SUV 2008 i Peugeot 208.
1 1 0 0 0 15.05.2017Pierwsza kampania telewizyjna firmy bukmacherskiej Totolotek (wideo)Nowelizacja ustawy o grach hazardowych umożliwiła reklamę legalnie działających firm bukmacherskich. W związku z tym rozpoczęła się pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa firmy bukmacherskiej Totolotek.
1 1 0 0 0 15.05.2017Radosław Kotarski promuje Konto 360° w spocie Banku Millennium (wideo)Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna Konta 360° Banku Millennium. W nowym spocie Radosław Kotarski opowiada o ciekawości małych dzieci. Jak mówi, czterolatek dziennie potrafi zadać nawet kilkaset pytań.
0 1 0 0 0 15.05.2017W maju w Warszawie odbędzie się Forum Marketing to Silver GenerationPokolenie 55+ to obecnie ponad 9 mln Polaków. Szacuje się, że do 2040 r. takie osoby będą stanowić ponad połowę społeczeństwa. 29 maja w Warszawie rozpocznie się dwudniowe Forum Marketing to Silver Generation, dotyczące skutecznych kampanii marketingowych kierowanych do tej grupy konsumentów.
0 1 0 0 0 15.05.2017Isover kontynuuje współpracę ze StarcomemGrupa Saint-Gobain rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Isover w obszarze planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą jest agencja mediowa Starcom, która będzie kontynuować rozpoczętą w 2006 r. współpracę z marką.