0 5 0 0 0 19.04.2017Polak w cukierni. Badanie ARC Rynek i Opinia (infografika)Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2–3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne punkty. Spośród sieci najbardziej znane są Grycan oraz E.Wedel – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 19.04.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYApp&More – bezpłatny poradnik promocji aplikacji mobilnychAgencja interaktywna Up&More przygotowała bezpłatny poradnik na temat efektywnych kampanii reklamowych, których celem jest zwiększenie liczby pobrań aplikacji mobilnych oraz zaangażowania użytkowników zainstalowanych już aplikacji. Poradnik App&More dostępny jest pod adresem: www.appmore.pl.(Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 19.04.2017Dyskonty głównym miejscem zakupów produktów FMCG w Polsce. Badanie GfK (infografika)Niemal 60 proc. polskich nabywców wskazuje sklepy dyskontowe jako główne miejsce zakupów produktów FMCG. Nieznacznie zmalało zainteresowanie małymi sklepami spożywczymi (18 proc. w 2016 r. wobec 21 proc. w 2015 r.). Pozycja hiper- i supermarketów jest stabilna (odpowiednio 16 i 8 proc.).
1 1 0 0 0 19.04.2017Magnat i Wojciech Modest Amaro promują farbę, która „oczyszcza powietrze” (wideo)„Farba, która dba o Ciebie” – to hasło kampanii reklamowej marki Magnat. W działaniach rozpoczętych 17 kwietnia bierze udział Wojciech Modest Amaro.
0 5 0 0 2 19.04.2017Red is Bad w kampanii niszczy dzieła Karola MarksaMarka odzieży Red is Bad przygotowała kolekcję zatytułowaną „Goodbye Mr. Marx”. Towarzyszy temu kampania, w której modele m.in. niszczą dzieła Karola Marksa oraz malują jego popiersie czerwoną farbą.
2 1 0 0 1 19.04.2017Maciej Musiał prezentuje „Prawa Korala” w kampanii marki lodów (wideo)Wystartowała kampania lodów Koral z udziałem Macieja Musiała – młodego aktora znanego m.in. z ról w serialach „Rodzinka.pl” czy „Ojciec Mateusz”. Działania rozpoczyna emisja spotu telewizyjnego oraz loteria konsumencka „Koraliada”.
0 1 0 0 0 18.04.2017Pharma Distribution Group w Grupie QAHGrupa QAH wyspecjalizowana w budowaniu i wdrażaniu strategii marketingowych dla rynku farmaceutycznego kupiła 51% udziałów w Pharma Distribution Group. Transakcję sfinalizowano 21 lutego.
1 1 0 0 0 18.04.2017Margaret w kampanii marki Semilac (wideo)Ruszyła pierwsza kampania hybrydowych lakierów do paznokci Semilac w mediach masowych. Ambasadorką marki została wokalistka Margaret, a hasło działań reklamowych brzmi: „Najlepszy kolor to trwały kolor”.
1 1 0 0 0 18.04.2017„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” – Tiger promuje napoje głosem Fokusa (wideo)„Mocniej, szybciej, celniej, trzeźwiej” – tak brzmi nowe hasło Tigera. W spocie niczym mantrę wypowiada je Fokus – współtwórca grupy Paktofonika. Zachęca do wypróbowania czterech napojów funkcjonalnych.
2 1 0 0 0 18.04.2017Planeta Warka odkrywa kolejne oblicze (wideo)Powraca Planeta Warka, czyli idealny świat mężczyzn. Od 17 kwietnia emitowany jest spot odsłaniający kolejne oblicza wyśnionej krainy. Tym razem przy muzyce z filmu „Siedmiu wspaniałych”.