1 1 0 0 0 18.04.2017Robert Górski opuszcza kiosk Orange. Marka odświeża format (wideo)Orange odświeża format kreatywny promujący ofertę na kartę. Pierwszą okazją do prezentacji nowej koncepcji jest kampania informująca o nielimitowanych rozmowach ze wszystkimi sieciami za 25 zł miesięcznie. Działania będą realizowane w telewizji i radiu.
0 1 0 0 0 18.04.2017Katarzyna Wolska ambasadorką linii produktów KenwoodKenwood, producent małego sprzętu AGD, nawiązał współpracę z trenerką Katarzyną Wolską. Została ona ambasadorką linii produktów Healthy Way of Living, która obejmuje wyciskarki wolnoobrotowe, blendery do przygotowywania koktajli i smoothies oraz blendery Smoothie2Go.
0 1 0 0 0 18.04.2017Oświadczenie WSI Capital w kwestii OS3WSI Capital – największy akcjonariusz OS3 Group – wydał oświadczenie w sprawie sytuacji w agencji OS3. Stwierdza w nim, że sytuacja biznesowa firmy nie zagraża jej funkcjonowaniu ani ciągłości prac nad powierzonymi projektami.
1 1 0 0 0 18.04.2017Sylwia Grzeszczak w nowej odsłonie kampanii T-Mobile (wideo)17 kwietnia startuje druga część kampanii promującej ofertę przedpłaconą w T-Mobile. W spocie obok Piotra Kędzierskiego zobaczymy piosenkarkę Sylwię Grzeszczak.
0 4 0 0 1 13.04.2017Polskie sieci handlu detalicznego z najlepszą obsługą w Europie. Badanie „Daymakerindex 2017”Poziom obsługi klienta w Polsce wzrasta m.in. dzięki poprawie umiejętności sprzedażowych personelu sklepów. Zgodnie z badaniem „Daymakerindex Polska 2017” 68% klientów sieci handlu detalicznego zostaje zauważonych od razu po wejściu do sklepu i powitanych przez personel. To o wiele lepszy wynik od tego uzyskanego w Europie.
2 1 0 0 0 13.04.2017Ministerstwo Finansów i Ministerstwo Cyfryzacji współpracują z internetowymi influencerami (wideo)Ziemniak, Kaluch i GrabaGra będą uczyć młodych internautów finansów i kodowania. Wszystko to w ramach współpracy z Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Cyfryzacji.
3 1 0 0 0 13.04.2017Allegro wzrusza użytkowników YouTube. Zestawienie najpopularniejszych reklam w serwisie w marcu 2017 r.Pierwsze miejsce marcowego zestawienia „YouTube Ads Leaderboard” zajęło Allegro z kontynuacją kampanii „Czego szukasz?”. Na podium są też dwie reklamy Biedronki, w których Krystyna Czubówna oprowadza widzów po świecie dzikich zwierząt. Ponadto do rankingu weszły Samsung i Lidl.
0 1 0 0 0 13.04.2017Allegro znów wybiera Starcom do obsługi mediowejGrupa Allegro rozstrzygnęła przetarg na obsługę w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą została agencja Starcom.
0 1 0 0 0 13.04.2017Sztuczna inteligencja – czy jesteśmy na nią gotowi? Badanie KRC Research45% konsumentów na całym świecie oczekuje pozytywnych skutków wprowadzenia sztucznej inteligencji. Tylko 7% spodziewa się jej negatywnego wpływu na społeczeństwo. Jeszcze więcej, bo aż 52% osób jest przekonanych, że AI będzie miała pozytywny wpływ na prywatną sferę życia. Przeciwnego zdania jest 7% – pokazało badanie przeprowadzone przez KRC Research dla Weber Shandwick.
0 1 0 0 0 13.04.2017Value Media i Synerise nawiązują partnerstwo strategiczneDom mediowy Value Media rozpoczął współpracę strategiczną z platformą Synerise – partnerem technologicznym w obszarze planowania i mierzenia efektywności marketingowej. Działanie narzędzi automatyzujących i integrujących działania on- i offline zostanie połączone z platformą Double Click by Google. Ma to umożliwić zaoferowanie klientom kompleksowego podejścia do komunikacji we wszystkich kanałach.