0 3 0 0 0 11.04.2017Marka Ben & Jerry’s wchodzi do PolskiBen & Jerry’s to marka lodów premium stworzona w 1978 r. w Stanach Zjednoczonych. Od 2000 r. należy do koncernu Unilever. Obecnie dostępna jest w ponad 30 krajach na całym świecie. Teraz także w Polsce.
0 4 0 0 0 10.04.2017Jak pracownicy oceniają działania z zakresu employer brandingu? Wyniki badania (infografika)Jakie jest zdanie pracowników na temat działań firmy, w której są zatrudnieni? Jak zmienia się ta opinia na etapie przed rekrutacją, po jej pomyślnym zakończeniu i po wstąpieniu w szeregi firmy? Sprawdził to Learnplace.pl – firma wdrażająca wewnętrzne platformy społecznościowe dla korporacji. Z badania wynika, że firmy niedostatecznie doceniają pierwszy kontakt z kandydatem. Nie wywiązują się też w sposób zadowalający z obietnic przedstawionych podczas rekrutacji.
0 1 0 0 0 10.04.2017Pod koniec kwietnia Heuristica organizuje sesję szkoleniową „Cztery bieguny zarządzania”26 kwietnia w Warszawie odbędzie się kolejna sesja szkoleniowa prowadzona przez Marka Staniszewskiego i Krzysztofa Jankowskiego. Podczas sesji będzie można poznać model zarządzania usprawniający procesy w firmie.
1 1 0 0 0 10.04.2017Kasztelan promowany jako „z natury na grilla” (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa „Kasztelan, z natury na grilla”. W telewizji i kanałach VoD pojawi się spot, a na tablicach OOH eksponowane są billboardy. Prowadzone też będą działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży.
0 1 0 0 0 10.04.2017Zakupy przyszłości – trendy w handlu detalicznym dziś i za 15 lat (infografika)Za sprawą cyfryzacji, rozwoju komunikacji wielokanałowej i coraz większych wymagań klientów handel przechodzi proces olbrzymich zmian. Comarch i Kantar TNS przeprowadziły badanie na temat aktualnych i przyszłych zachowań konsumenckich, oczekiwań oraz lojalności klientów w Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.
1 1 0 0 0 10.04.2017Kampania Orange z Marcinem Dorocińskim (wideo)10 kwietnia w telewizji, kinach oraz Internecie rozpoczyna się nowa odsłona kampanii „Orange Love”. Tym razem w spocie występuje Marcin Dorociński, aktor teatralny i filmowy.
3 1 0 0 0 10.04.2017Internetowa kampania Pracuj.pl „Szef i reszta” (wideo)Pracuj.pl rozpoczyna internetową kampanię „Szef i reszta”. Przygotowany cykl spotów to kontynuacja działań, które wystartowały w październiku 2016 r. Ideą filmów jest rozszerzenie historii biura znanego z reklam telewizyjnych.
0 3 0 0 0 10.04.2017Telewizja i wideo online – dwa różne typy widowni. Badanie IRCenterInternauci nadal lubią oglądać telewizję w tradycyjnych odbiornikach. Połowa z nich ogląda dłuższe wideo w Internecie. Widownia telewizyjna i widzowie wideo online to tylko częściowo pokrywające się grupy. To główne wnioski z badania IRCenter.
1 2 0 0 0 10.04.2017Cezary Kosiński z córką promuje Superduet w T-Mobile (wideo)8 kwietnia ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej ofertę Superduety T-Mobile. Do udziału w niej zaproszono Cezarego Kosińskiego.
0 1 0 0 0 10.04.2017Bricomarché wybrało agencję do przygotowania strategii content marketingowejSieć sklepów Bricomarché rozpoczęła współpracę z agencją Content Impact Agency (CIA). Zajmie się ona opracowaniem i realizacją całościowej strategii content marketingowej, która obejmuje działania w telewizji, social media, przygotowanie treści na bloga oraz pozycjonowanie treści i serwisu WWW w działaniach SEO.