1 1 0 0 0 7.04.2017Jakub Błaszczykowski i Cartoon Network zachęcają: „Bądź kumplem, nie dokuczaj” (wideo)Wystartowała 3. edycja ogólnopolskiej kampanii „Bądź kumplem, nie dokuczaj”, organizowanej przez Cartoon Network. W tym roku twarzą akcji został piłkarz reprezentacji Polski – Jakub Błaszczykowski. Zachęca on dzieci do gry fair play i propaguje koleżeńskie zachowania.
0 1 0 0 0 7.04.2017Gdzie Polacy kupują meble? Badanie Kantar TNSW 2016 r. w Polsce 38,69% zakupów mebli zostało dokonanych w znanych sieciach meblarskich. Na podium salonów meblowych znajdują się: Black Red White (12,03% wydatków przeznaczanych na meble), Ikea (11,84%) i Agata (9,52%). W zestawieniu znalazły się również salony Bodzio (5,3%) – to główne wnioski z badania Kantar TNS.
0 1 0 0 0 7.04.2017Wiata przystankowa jak bramka – zaprojektowana specjalnie dla GdyniW Gdyni nastąpiło uroczyste otwarcie kontekstowej wiaty przystankowej. Stoi ona przed stadionem miejskim, a wyglądem nawiązuje do bramki piłkarskiej. Została specjalnie zaprojektowana i wykonana dla miasta.
1 1 0 0 0 7.04.2017„Można? Można!” – PiS w spocie podsumowuje dotychczasowe rządy (wideo)W Internecie pojawił się nowy spot Prawa i Sprawiedliwości. Partia wymienia w nim, co udało jej się zrobić od czasu objęcia władzy.
0 3 0 0 0 7.04.2017Prezent Marzeń podsumowuje primaaprilisową akcję „100% zwrotu” (infografika)Serwis Prezent Marzeń przygotował primaaprilisową akcję, w ramach której zwracał konsumentom na kartę podarunkową wartość zakupów dokonanych 1 kwietnia. Marka podsumowuje akcję.
0 1 0 0 0 7.04.2017Nowe kategorie w 18. edycji SAR Effie AwardsRuszyły zgłoszenia do marketingowego konkursu SAR Effie Awards, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie minionego roku. Prace można nadsyłać w dwóch terminach: do 12 maja (godz. 18:00) oraz do 22 maja (godz. 18:00). W tym roku wprowadzono dwie nowe kategorie.
1 2 0 0 0 7.04.2017„Nie można tylko wycinać” – kampania Krakowa (wideo)„Drzewo za drzewo” – tak brzmi hasło akcji, której celem jest uświadomienie mieszkańcom Krakowa, jak wielkim zagrożeniem jest beztroska wycinka drzew. Niesie ona długofalowe skutki dla środowiska, wpływając choćby na jakość powietrza w mieście. Działania propagują także rekompensatę przyrodniczą.
1 1 0 0 0 7.04.2017Tyskie cofa czas w Monachium w kolejnej odsłonie kampanii (wideo)Ukazał się pierwszy w 2017 r. spot marki Tyskie. To trzeci film wizerunkowy w ramach rozpoczętej w zeszłym roku kampanii „Dezerterzy”. Tym razem Mazur i Mecenas zawitali do Bawarii.
0 1 0 0 0 6.04.2017Przedłużono przyjmowanie zgłoszeń do konkursu White SquareOrganizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Reklamowego White Square zdecydowali o przedłużeniu terminu przyjmowania zgłoszeń. Prace można nadsyłać jeszcze do 14 kwietnia.
0 3 0 0 0 6.04.2017„Legenda Północy” od marki SpecjalMarka piwa Specjal rozpoczęła kampanię „Legenda Północy”. Sięga w niej do historii i przypomina niemal 30 lokalnych podań.