0 1 0 0 0 6.04.2017Agencja marketingowa Facead zmienia się w BrandAheadAgencja Facead działająca na rynku od 2009 r. z początkiem kwietnia 2017 r. przeszła rebranding. Pod nową nazwą BrandAhead będzie koncentrować się na rozwijaniu czterech kompetencji zespołu: komunikacji, kreacji, prowadzenia kampanii reklamowych i wprowadzania nowych technologii.
0 2 0 0 0 6.04.2017„Prowadzisz? Nie pisz!” – kampania marek Allianz i Jet Line (infografika)Co trzeci kierowca w Polsce wysyła wiadomości, prowadząc samochód. Co drugi rozmawia przez telefon. Tymczasem pisanie w trakcie jazdy może opóźnić reakcję kierowcy nawet trzykrotnie. Allianz i Jet Line z okazji Dnia Bezpiecznej Jazdy, który przypada 16 kwietnia, rozpoczynają kampanię.
0 1 0 0 0 6.04.2017Opel obsługiwany w Internecie przez OS3Opel podjął współpracę z OS3 w obszarze obsługi internetowej. Do zadań agencji należy zbudowanie i wdrożenie na polskim rynku strategii komunikacji online brandu.
3 1 0 0 0 6.04.2017Podsumowanie kampanii „Nestlé porusza Polskę” 2016 (wideo)Siłownie na świeżym powietrzu stają się coraz popularniejsze. Koszt zakupu urządzeń treningowych i organizacji siłowni pod chmurką ponoszą zazwyczaj gminy. Niestety, nie każda może przeznaczyć środki z budżetu na ten cel. Firma Nestlé zorganizowała więc konkurs, w którym do wygrania było 16 siłowni terenowych. Teraz podsumowuje działania.
1 4 0 0 0 6.04.2017Puszka pepsi zaprowadzi pokój na świecie? Marka wycofuje się z reklamy z Kendall Jenner (wideo)5 kwietnia Pepsi opublikowała reklamę z udziałem amerykańskiej celebrytki Kendall Jenner. Szybko jednak kreacja została wycofana. Wywołała bowiem oburzenie internautów.
1 1 0 0 0 6.04.2017„Od ziarenka do kaszki” – kampania marki BoboVita (wideo)Ruszyła kampania BoboVity „Od ziarenka do kaszki”. Marka przekonuje w niej, że jej kaszki, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania, to pełnowartościowy posiłek dla dziecka.
0 1 0 0 0 5.04.2017P&G chce od agencji reklamowych prostoty działania oraz ochrony marek w InternecieDziałajcie prościej, jasno rozliczajcie się z kosztów i dbajcie o marki, które obsługujecie, bo klienci tracą do was zaufanie. Tak można by podsumować apel Marca Pritcharda, chief brand officera Procter & Gamble, do agencji reklamowych.
2 1 0 0 0 5.04.2017„Born social in 1895” – globalna kampania kawy Lavazza (wideo)Wystartowała globalna kampania marki Lavazza. Odnosi się do roli, jaką kawa pełni w życiu codziennym. Działania akcentują wagę dziedzictwa brandu i znaczenia, jakie ma on dla smakoszy na całym świecie.
0 2 0 0 0 5.04.2017Najmniejsza kobieta świata w reklamie AdrianaFabryka rajstop Adrian przyzwyczaiła nas do reklam, które wzbudzają żywą dyskusję. Nie inaczej jest i tym razem. Najnowsza kreacja przedstawia filigranową modelkę w sari oraz hasło: „Jestem najmniejszą kobietą świata. Czy nie miałam prawa się urodzić?”.
0 1 0 0 0 5.04.2017Współpraca marek ze światem sztuki – raport firmy GraylingZ roku na rok coraz więcej firm decyduje się na wkroczenie w świat kultury. Dlaczego tak się dzieje? Co daje zaangażowanie w różnego rodzaju inicjatywy związane z szeroko rozumianą sztuką? Odpowiedzi na te i inne pytania zawiera opracowany przez agencję Grayling raport „Marki i sztuka: jak tworzyć partnerstwa kreatywne?”.