0 2 0 0 0 4.04.2017Agencja Dragon Rouge nagrodzona w Transform Awards 2017Agencja strategiczno-brandingowa Dragon Rouge Warszawa otrzymała dwie nagrody w konkursie Transform Awards Europe 2017. Firmę doceniono za prace dla Nest Banku i marki Inter Cars.
0 1 0 0 0 4.04.2017Na Wielkanoc wydamy średnio 400 zł – wskazuje Barometr Providenta (infografika)Koszty urządzenia Świąt Wielkanocnych w większości polskich domów będą w tym roku takie same, jak w ubiegłym. 16 proc. Polaków zakłada zwiększenie wydatków na ten cel – wynika z badania przeprowadzonego przez PBS na zlecenie Provident Polska.
1 1 0 0 0 4.04.2017„Perfekcyjny portret” Roberta Lewandowskiego w kampanii Huawei P10 (wideo)1 kwietnia ruszyła kampania smartfonu Huawei P10 „Perfekcyjny portret”, z udziałem Roberta Lewandowskiego. Hasło podkreśla, że urządzenie zostało wyposażone w podwójny aparat opracowany we współpracy z firmą Leica. Ma również specjalny tryb wykonywania profesjonalnych zdjęć portretowych.
0 3 0 0 0 4.04.2017Gigantyczne łaciate kartony stanęły w metrze1 kwietnia na warszawskiej stacji metra Centrum pojawiły się gigantyczne kartony śmietanki Łaciatej. To uzupełnienie telewizyjnej kampanii marki.
1 10 0 0 0 4.04.2017W Lublinie powstała domowa przestrzeń Ikei (wideo) [aktualizacja]Ikea buduje w Lublinie swój dziesiąty sklep w Polsce. Na razie otworzyła w mieście lokal o nazwie Ikea po Sąsiedzku. Będzie w nim można poznawać kulturę skandynawską oraz oczywiście testować meble i akcesoria.
0 1 0 0 0 4.04.2017Ruszyła kolejna edycja konkursu Kampania Społeczna Roku [aktualizacja]Od 1 kwietnia za pośrednictwem strony www.kampaniespoleczne.pl można rejestrować zgłoszenia do konkursu Kampania Społeczna Roku 2016. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 kwietnia, zaś ogłoszenie wyników nastąpi 21 czerwca.
0 2 0 0 0 3.04.2017Rusza „Lufthansa Memory Network”. Pasażerowie podzielą się wspomnieniami z podróży3 kwietnia rozpoczęła się kampania internetowa „Lufthansa Memory Network”. Jej hasło przewodnie to: „Ready to remember?”.
0 4 0 0 0 3.04.2017Rebranding studia produkcyjnego TimecodeNiezależny dom produkcyjny Timecode specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych rozwija strukturę i tworzy dział produkcji wideo branded content. Odświeża też wizerunek, wprowadzając uproszczoną identyfikację wizualną. Zmianie uległy: logotyp, typografia i serwis WWW.
1 1 0 0 0 3.04.2017Beata Kozidrak i Szymon Majewski w kampanii Plusa i PlusBanku (wideo)1 kwietnia ruszyła kampania reklamowa Plusa i PlusBanku z udziałem Beaty Kozidrak oraz Szymona Majewskiego. Działania promują ofertę, w ramach której klienci zakładający konto i aktywnie z niego korzystający oraz przenoszący numer telefonu z innej sieci zyskują rok abonamentu gratis.
0 1 0 0 0 3.04.2017Selgros Cash & Carry po przetargu na obsługę mediowąFirma Transgourmet Polska rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu marketingowego sieci sklepów Selgros Cash & Carry w obszarze planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą jest agencja mediowa Mediavest.