0 6 0 0 0 31.03.2017Rolls-Royce i gwiazdy muzyki tworzą spersonalizowane samochodyRolls-Royce Motor Cars we współpracy z brytyjskimi gwiazdami rocka i legendarnymi wokalistami tworzy kolekcję samochodów. 9 egzemplarzy modelu Wraith „Inspired by British Music” powstaje przy udziale m.in. Rogera Daltreya, Dame Shirley Bassey, Sir Raya Daviesa oraz Ronniego Wooda. Część wartości każdego auta zostanie przekazana organizacjom charytatywnym wybranym przez muzyków.
0 1 0 0 0 31.03.2017Nest Bank powierza działania wizerunkowe Made in PROd 1 kwietnia 2017 r. wizerunkiem Nest Banku zajmie się Made in PR. Współpraca obejmuje realizację strategii komunikacji korporacyjnej. Agencja została wybrana w wyniku przetargu.
0 1 0 0 0 31.03.2017Gigantyczna pierś na Dzień Matki w LondynieW Dzień Matki, który w Wielkiej Brytanii obchodzony był 26 marca, na szczycie budynku będącego siedzibą londyńskiej agencji Mother pojawiła się ogromna nadmuchiwana pierś. To manifest dotyczący karmienia dzieci w przestrzeni publicznej.
0 1 0 0 0 31.03.2017Reklamodawcy bojkotują YouTube. Eksperyment JP Morgan – zmiany w reklamie internetowej?JP Morgan o kilkaset tysięcy zmniejszył liczbę reklam emitowanych na stronach internetowych. Globalne marki bojkotują YouTube. Będą staranniej dobierać miejsca emisji swoich spotów?
1 1 0 0 0 30.03.2017Pomiar emocji pozwala przewidzieć wzrost sprzedaży z dokładnością do 75%Pomiar emocji widzów reklamy pozwala odróżnić z dokładnością do 75% te kreacje, które zapewnią większy wzrost sprzedaży od tych, które przyczynią się do mniejszego wzrostu. Pokazało to badanie korporacji Mars i firmy Realeyes.
0 1 0 0 0 30.03.2017Zmiany w Grupie FerreroGrupa Ferrero wprowadza nowy model zarządzania. Giovanni Ferrero, CEO firmy, od 1 września będzie pełnił funkcję executive chairmana i kierował Grupą. W nowym modelu Ferrero wyznacza nowe osoby na stanowiska w nowej strukturze grupy.
0 1 0 0 0 30.03.2017Internet – łączy czy dzieli Polaków? Badanie SW Research (infografika)Co trzeci Polak jest bezustannie online, a ponad 90 proc. twierdzi, że Internet ułatwia utrzymywanie kontaktów z bliskimi. Takie wyniki przynosi badanie SW Research przygotowane na zlecenie firmy Inea. W jaki sposób najczęściej komunikujemy się z rodziną i znajomymi? Co robimy w Sieci w wolnym czasie? Ilu Polaków nie wyobraża sobie życia bez dostępu do Internetu?
0 1 0 0 0 30.03.2017Przełomowy rok dla firm społecznie odpowiedzialnych. Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016”Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentuje tegoroczną edycję raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Zawiera ona opisy praktyk 180 firm, które swoje działania realizowały w 2016 r. W porównaniu z rokiem 2015 liczba podmiotów ujętych w opracowaniu wzrosła o około jedną czwartą (poprzednio było to 137 firm).
2 0 0 0 0 30.03.2017Samsung i Krzysztof Gonciarz przekonują, że nie ma rzeczy niemożliwych (wideo)29 marca odbyła się premiera nowych smartfonów Samsunga – Galaxy S8 i S8+. Na razie można je nabyć w przedsprzedaży. W promocyjnym filmie przygotowanym dla marki Krzysztof Gonciarz opowiada, na czym polega bycie twórcą. W oficjalnym spocie zaś struś dokonuje niemożliwego.
0 6 0 0 0 30.03.2017Siemens wybrał laureatów konkursu Future Living Award 201717 marca Siemens rozstrzygnął konkurs Future Living Award. Jego celem jest poszukiwanie inspirujących, niestandardowych i nowatorskich pomysłów składających się na wizję niedalekiej przyszłości. Projekt ma wspierać rozwój designu, urbanistyki, nauki oraz humanistyki.