0 1 0 0 0 28.03.201720 nominacji w polskiej edycji Young Creatives CannesJury tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Cannes przyznało nominacje dwudziestu zespołom. Zwycięskie duety poznamy 26 maja. Laureaci w kategorii media zostaną ogłoszeni 24 kwietnia. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.
0 1 0 0 0 28.03.2017Polacy są za e-handlem w niedziele. Raport Izby Gospodarki ElektronicznejPolacy nie chcą ograniczenia handlu w Internecie w niedziele. Za wyłączeniem e-sklepów spod tego zakazu jest 57 proc. badanych, 33 proc. nie ma zdania, a przeciw jest 10 proc. Wśród e-kupujących odsetek popierających wyłączenie e-handlu spod zakazu wynosi 70 proc. – pokazuje badanie Izby Gospodarki Elektronicznej.
0 6 0 0 0 28.03.2017Konsumencka mapa trendów według ARC Rynek i Opinia (infografika)Crowdfunding, kupowanie ubrań i akcesoriów od rzemieślników czy płacenie komórką za zakupy to jedne z głównych trendów, którym zamierzają poddać się konsumenci w najbliższym czasie. W odwrocie ma być m.in. jedzenie mięsa – takie są wnioski z badania ARC Rynek i Opinia „25 trendów konsumenckich na 25-lecie”.
0 2 0 0 0 28.03.2017Grosicki, Pazdan i Kapustka będą zachęcać dzieci do ruchu razem z KubusiemKamil Grosicki, Michał Pazdan i Bartosz Kapustka zostali ambasadorami kampanii „Rusz się z Kubusiem!”. Wizerunki piłkarzy pojawią się m.in. na etykietach nowego produktu – wody smakowej Waterrr Sport wzbogaconej witaminami.
0 1 0 0 0 28.03.2017Heroes Brand Communication – nowa agencja public relationsNowa agencja PR na polskim rynku, Heroes Brand Communication, specjalizuje się także w obsłudze social media, eventach, content marketingu i wsparciu sprzedaży. „Odwaga, wyobraźnia, efekty” – to hasło przyświeca zespołowi przy tworzeniu strategii komunikacji i treści.
0 1 0 0 0 28.03.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYContent marketing: skuteczny sposób na wyróżnienie się w SieciNatłok reklam w Sieci sprawia, że coraz trudniej wyróżnić się w tłumie e-sprzedawców i przykuć uwagę potencjalnego klienta. Zainteresowanie ofertą sklepu można jednak wzmocnić dzięki wysokiej jakości treściom (content). Te – w przeciwieństwie do zwykłych reklam – zapewniają konsumentom informacyjną wartość dodaną.(informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 27.03.2017Wzrośnie sprzedaż w aptekach internetowych – raport PMRW 2016 r. w Polsce lek OTC kupiło 7 na 10 osób (w różnych kanałach sprzedaży, przy czym apteki tradycyjne pozostają głównym miejscem zakupu). Dwa razy mniej osób kupiło suplement diety, a jedna czwarta – dermokosmetyk. Produkty te przez Internet kupuje po kilka procent osób, ale znaczenie tego kanału w kolejnych latach będzie rosnąć. Tak prognozuje PMR w raporcie „Handel internetowy produktami OTC w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017–2022”.
0 4 0 0 0 27.03.2017Globalne wydatki na reklamę online przewyższą wydatki na reklamę w telewizjiW 2017 r. dynamika wzrostu rynku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5%. Tym samym na koniec roku suma inwestycji reklamowych wyniesie 7,083 mld zł netto − prognozuje agencja mediowa Zenith.
0 1 0 0 0 27.03.2017Publicis tworzy nową strukturę produkującą content – ProdigiousW marcu na polskim rynku pojawi się Prodigious – globalna struktura produkująca i adaptująca treści zarówno dla mediów tradycyjnych, jak i internetowych. Spółka należy do Publicis Communications Poland, reklamowego ramienia holdingu Publicis Groupe
1 1 0 0 0 27.03.2017Radosław Kotarski w nowej kampanii Banku Millennium (wideo)Rozpoczęła się emisja nowej reklamy telewizyjnej promującej konto 360°. Radosław Kotarski wyjaśnia w niej, dlaczego lubimy piosenki, które już znamy.