1 1 0 0 0 21.03.2017Fundacja Sarigato pokazuje, jak wygląda życie psa w schronisku (wideo)W ramach ogólnopolskiej akcji Fundacji Sarigato „Karmimy psiaki” powstało wideo 360°, które pokazuje, jak wygląda psie życie w schronisku i poza nim. Widz może przez chwilę poczuć, przez co przechodzi porzucone zwierzę. Materiał ma popularyzować odpowiedzialne adopcje i jest częścią kampanii 1%.
0 2 0 0 0 21.03.201760% polskich internautów ufa artykułom sponsorowanym – badanie Grupy On Board Think KongWiększość użytkowników Internetu w Polsce (60%) ufa informacjom i poradom przekazywanym w artykułach sponsorowanych – wynika z badania zrealizowanego przez Grupę On Board Think Kong. Jeden na pięciu czytelników uważa, że jeśli artykuł powstał we współpracy z firmą czy marką, jego wiarygodność jest niższa.
0 1 0 0 0 21.03.2017Google przeprasza reklamodawców za emisję reklam przy ekstremistycznych treściach na YouTubeReklamy marek takich jak Sainsbury’s czy L’Oréal były emitowane na YouTube obok kontrowersyjnych treści. Google oficjalnie przeprosił za zaistniałą sytuację i przyznał, że potrzebne są zmiany w nadzorowaniu wideo na platformie. Niektóre firmy, m.in. McDonald’s, Tesco czy Audi, wstrzymały emisję reklam w serwisie.
1 1 0 0 0 21.03.2017Allegro przekonuje, że to, czego szukamy, jest blisko (wideo)21 marca ukazał się kolejny spot serwisu Allegro. Trwający ponad dwie minuty film pt. „Bal” ukazuje relację córki i matki. Wspólnie poszukują one kostiumu na szkolny bal przebierańców.
1 1 0 0 0 21.03.2017Castrol Edge w ekstremalnym teście inspirowanym filmem „Szybcy i wściekli 8” (wideo)Marka Castrol Edge we współpracy z wytwórnią Universal Pictures i twórcami filmu „Szybcy i wściekli 8” przygotowała „Test Tytanu: Titanium Ice”. Kaskaderka Debbie Evans podjęła wyzwanie rzucone przez aktorkę Michelle Rodriguez.
0 1 0 0 0 21.03.20178 firm z Polski nominowanych do European Search Awards 2017European Search Awards to międzynarodowy konkurs nagradzający najlepsze kampanie marketingu online. W tym roku szanse na nagrody ma 8 polskich firm. Zwycięzców poznamy 27 kwietnia w Krakowie.
1 3 0 0 0 21.03.2017Ruszyła kampania 14. Festiwalu Misteria Paschalia (wideo)Wystartowała międzynarodowa kampania 14. edycji Festiwalu Misteria Paschalia. Layout kreacji promującej festiwal utrzymany jest w minimalistycznej stylistyce. Przedstawia 3 przenikające się płaszczyzny, które mają odnosić się do ciemności, marności i odrodzenia. Wydarzenie rozpocznie się 10 kwietnia i potrwa tydzień.
0 2 0 0 0 21.03.2017Open Loyalty – Divante udostępnia platformę lojalnościową open sourceOpen Loyalty to platforma lojalnościowa o otwartym kodzie źródłowym. Można ją wykorzystywać zarówno on-, jak i offline. Zawiera gotowe do użycia funkcjonalności lojalnościowe i grywalizacyjne. Kod aplikacji jest dostępny od marca na platformie GitHub.
0 2 0 0 0 20.03.2017Robert Lewandowski nadal z marką VistulaSpółka Vistula Group i Robert Lewandowski przedłużają kontrakt. W ramach współpracy jesienią do salonów marki trafi nowa autorska kolekcja piłkarza.
0 2 0 0 0 20.03.2017Marki subskrypcyjnych serwisów wideo na życzenie mają wysoką rozpoznawalnośćPonad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia ShowMax – pokazuje badanie MEC. E-widzowie, którym zdarza się płacić za oglądanie filmów i seriali w Internecie, stanowią 35 proc. badanych.