0 1 0 0 0 13.03.2017„Dobro wspólne” – wsparcie w bitwie o 1%W 2016 r. na konta organizacji pozarządowych wpłynęło 617,5 mln zł. Połowa tej sumy trafiła do 27 podmiotów. Większość z nich to duże, rozpoznawalne organizacje, sygnowane nazwiskami znanych osób. Tymczasem w Polsce działa ponad 8 tys. organizacji, które co roku stają do walki o wpływy z 1% podatku. Dla nich agencja MasterMind Media uruchomiła program grantowy „Dobro wspólne”.
1 1 0 0 0 13.03.2017Scarlett Johansson jako Ivanka Trump w reklamie fikcyjnych perfum (wideo)Autorzy „Saturday Night Live”, amerykańskiego programu satyrycznego, stworzyli reklamę perfum fikcyjnej marki Współwinna. W spocie Scarlett Johansson parodiuje Ivankę Trump, córkę prezydenta Stanów Zjednoczonych.
0 5 0 0 0 13.03.20179. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations coraz bliżej9. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations odbędą się 4 i 5 kwietnia w Expo XXI Warszawa. Wydarzenie jest połączeniem ekspozycji wystawienniczej, spotkań ekspertów, jak i licznych wykładów, konferencji oraz premier rozwiązań produktowych.
0 1 0 0 0 13.03.2017162 propozycje wystąpień na Forum IAB 2017. Czas na wybór prelegentówZakończono zbieranie propozycji wystąpień na Forum IAB 2017: „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”. Łącznie wpłynęły 162 zgłoszenia. Rada programowa wybierze spośród nich te, które zostaną zaprezentowane 6 i 7 czerwca w Warszawie.
0 2 0 0 0 13.03.2017Nowe pozycjonowanie i branding Communication UnlimitedCommunication Unlimited – jedna z pierwszych polskich niezależnych agencji reklamowych – skraca nazwę, odświeża znaki i wprowadza nową filozofię pracy. Od teraz będzie funkcjonować jako CU.
1 1 0 0 0 13.03.2017„Myśl, o czym chcesz, a myślenie o niskich cenach zostaw nam” – przekonuje Decathlon (wideo)10 marca wystartowała kolejna odsłona telewizyjnej kampanii marki Decathlon. W jej ramach przygotowano spot, któremu towarzyszy hasło: „Myśl, o czym chcesz, a myślenie o niskich cenach zostaw nam”.
0 1 0 0 0 13.03.2017Kim są użytkownicy social media? Badanie IRCenterUżytkownicy blogów, Instagrama i Twittera starzeją się – pokazuje badanie IRCenter „Social media 2016”. Z Facebooka korzystają wszyscy, ale aktywni użytkownicy jego treści to raczej osoby do 35. roku życia. Z kolei Snapchat dociera do coraz większej liczby starszych użytkowników.
0 1 0 0 0 13.03.2017Marta Łysiak przechodzi z YouTube do Group OneDo Value Media dołącza Marta Łysiak, dotychczas CEE strategic partner manager w londyńskim oddziale YouTube. Będzie pomagać klientom w budowaniu ich własnych treści na platformach typu YouTube czy Facebook.
0 1 0 0 0 13.03.2017Oleofarm z dotychczasową agencją w social mediaSpółka Oleofarm, producent zdrowej żywności i suplementów diety, przedłużyła umowę z Pointb w zakresie obsługi w social media. Agencja będzie kontynuować pracę nad rozwojem projektu „Pierwiastek kobiecy”.
3 9 0 0 0 10.03.2017Mistrzowie uczelnianej promocji, czyli laureaci nagrody Genius Universitatis 2017Wybrano najlepsze w mijającym roku akademickim kampanie rekrutacyjne szkół wyższych. 10 marca podczas XXVII Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2017 zostały ogłoszone wyniki szóstej edycji konkursu Genius Universitatis.