0 1 0 0 0 9.03.2017Centrum Nauki Kopernik kolejny rok z BrainJuice GroupCentrum Nauki Kopernik przedłużyło umowę z BrainJuice Group. Agencja będzie kontynuować działania rozpoczęte w 2016 r.
1 1 0 0 0 9.03.2017Marka Nike zaprezentowała sportowy hidżab (wideo)W 2018 r. Nike zamierza rozpocząć sprzedaż hidżabu dla muzułmańskich kobiet. Tradycyjne okrycie głowy ma zostać przystosowane do uprawiania sportu.
0 1 0 0 3 9.03.2017Autentyczność, wspólnotowość, zrównoważony rozwój – determinanty rozwoju marketingu w najbliższych latachForesight kulturowy to przewidywanie nadchodzących zmian w wartościach, aspiracjach oraz wzorcach konsumpcji związanych z kulturą dnia codziennego. Jak wynika z raportu „Foresight kulturowy 2025”, przygotowanego przez Stratosferę by Deloitte, w ciągu najbliższych 5–10 lat najmocniejszy wpływ na przekaz marketingowy i relacje z konsumentami będą miały: akcentowanie dbałości o środowisko, potrzeba autentyczności oraz wspólnotowości.
0 1 0 0 0 9.03.2017Im mniej kupujemy, tym jesteśmy szczęśliwsi – pokazuje badanie Havasu (infografika)Mniej się zadłużamy, przekonujemy się do minimalizmu i przestajemy wierzyć w American Dream. Cztery osoby na 10 uważają, że pieniądze nadają ich życiu sens. Połowa respondentów jest zdania, że byliby szczęśliwsi, gdyby konsumowali mniej – takie są wyniki badania przygotowanego przez Havas.
1 1 0 0 0 9.03.2017„Jeden Donald wystarczy” – PiS atakuje Donalda Tuska (wideo)Tuż przed wyborami szefa Rady Europy Prawo i Sprawiedliwość opublikowało spot, w którym oczernia Donalda Tuska. Film to zlepek wyrwanych z kontekstu wypowiedzi i ujęć, który ma ukazać, że były premier nie dbał o interesy Polaków.
0 3 0 0 0 9.03.2017W 2016 r. ponad 77% Polaków korzystało z Internetu – badanie NetTrackWidoczny jest stabilny wzrost użytkowania Sieci w Polsce. W minionym roku z Internetu korzystało 77,6% Polaków. Liczba internautów powyżej 60. roku życia przekroczyła 10% – pokazuje badanie NetTrack przygotowane przez Kantar Millward Brown.
0 7 0 0 0 9.03.2017Wyniki badania Gemius/PBI za luty 2017Liczba internautów w Polsce w lutym 2017 r. wyniosła ogółem 27,5 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (używanych w domu oraz w pracy) 23,5 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 20,5 mln. Gemius i PBI prezentują wyniki badania polskiego Internetu.
0 1 0 0 0 9.03.2017Program stażowy „PepsiCo Go Trendsetter Challenge”PepsiCo poszukuje pomysłowych absolwentów i studentów ostatniego roku, którzy będą współtworzyć nowe marki produktów spożywczych i napojów. Ruszył internetowy konkurs „PepsiCo Go Trendsetter Challenge”, w którym można wygrać staże w firmowych zespołach digital i insight.
1 6 0 0 0 8.03.2017„Zrób krok do bycia mistrzem” – kampania marki Reebok Classic (wideo)Jak odnaleźć pasję? Jak się realizować i stać się mistrzem? Najważniejsze to zrobić pierwszy krok. „Zrób krok do bycia mistrzem” – to hasło kampanii butów Club C marki Reebok Classic.
0 1 0 0 0 8.03.2017Nokia oraz Hub:raum ogłaszają program dla start-upów z obszaru usług komunikacyjnychNokia oraz inkubator i akcelerator Deutsche Telekom Hub:raum ogłaszają program „WARP Future Communication”. Jest on skierowany do start-upów z całej Europy. Celem przedsięwzięcia jest rozwój innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, które ułatwią codzienne życie klientom Nokii oraz Deutsche Telekom.