0 9 0 0 0 3.03.2017Aneta Kręglicka i Magdalena Frąckowiak w kampanii marki BaduraRozpoczęła się kampania „Badura Icons”, promująca kolekcję obuwia na sezon wiosna-lato 2017. Wzięły w niej udział: ambasadorka marki Aneta Kręglicka oraz top modelka Magdalena Frąckowiak. W sesji prezentującej męską część kolekcji wystąpił model Greg Nawrat.
0 1 0 0 0 3.03.2017Carrefour Polska uruchamia inkubator dla start-upów technologicznychCarrefour Polska uruchamia inkubator technologiczny na potrzeby handlu. Projekt ten ma umożliwić marce poszukiwanie i wdrażanie innowacji istotnych dla całej branży. Jego celem jest także wspieranie rozwoju polskiej przedsiębiorczości i młodych talentów.
0 1 0 0 0 3.03.2017Pracownicy sklepów zwykle zabraniają skanowania etykiet, gdy klient chce poznać kraj pochodzenia produktuKonsumenci, chcąc upewnić się, w jakim kraju został wyprodukowany dany artykuł, muszą zeskanować jego etykietę. Tymczasem w 84% sieci spożywczo-przemysłowych w Polsce personel tego zabrania. Takie wyniki dało badanie przeprowadzonego przez TakeTask na zlecenie Grupy AdRetail i instytutu badawczego ABR Sesta.
0 4 0 0 0 3.03.2017Monster Energy i Lewis Hamilton ogłaszają globalne partnerstwoFirma Monster Energy nawiązała współpracę z trzykrotnym mistrzem świata F1, Lewisem Hamiltonem. Na rynku ma pojawić się napój energetyzujący sygnowany nazwiskiem kierowcy.
1 1 0 0 0 3.03.2017„Małopolska to wybór” – kampania skierowana do studentów (wideo)Studia to nie tylko nauka. To życiowa przygoda, szansa na poznanie wspaniałych ludzi, odkrywanie siebie i realizację pasji – przekonują twórcy spotu promującego Małopolskę.
0 1 0 0 0 3.03.2017Związek Firm Public Relations wybrał nową radę programową1 marca odbyło się walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations. Wybrano na nim nową radę na kadencję 2017–2019.
1 1 0 0 2 3.03.2017„Dość kompromisów” – spot promujący Manifę 2017 (wideo)5 marca w Poznaniu odbędzie się Manifa 2017. Towarzyszy jej hasło: „Dość kompromisów”. Jeden ze spotów online promujących feministyczną demonstrację wywołał wśród internautów żywą dyskusję.
0 1 0 0 0 2.03.2017Ustabilizowane nastroje społeczne Polaków w lutym 2017 r. – IpsosStabilizacja optymizmu konsumentów trwa już trzeci miesiąc. Wskaźniki optymizmu i klimatu gospodarczego Ipsosu wzrosły o około 1 pkt i osiągnęły odpowiednio wartości: 99,53 oraz 90,60 pkt. Znaczącemu podwyższeniu, o około 5 pkt, uległ tylko wskaźnik oczekiwań, osiągając wartość 104,31 pkt.
1 1 0 0 0 2.03.2017„Szalenie przystojny geniusz” w kampanii Carrefoura (wideo)Carrefour rozpoczął koleją odsłonę kampanii z udziałem Jacka Braciaka w roli Napoleona. W reklamie cesarzowi towarzyszy ukochana Józefina, która przyprawia męża o ból głowy ilością zakupionych kosmetyków.
0 1 0 0 0 2.03.2017Co skłoniłoby pracowników do publikacji firmowych treści w prywatnych kanałach social media? Wyniki badaniaCo może przekonać pracowników do publikowania treści firmowych na prywatnych profilach w serwisach społecznościowych? Respondenci badania przygotowanego przez SW Research i Grupę On Board Think Kong wymieniają m.in. nagrodę materialną, fakt, że treść jest interesująca oraz sympatię do szefa.