1 1 0 0 0 2.03.2017Nowa reklama pakietu PiG od PGNiG1 marca rozpoczęła się trzecia odsłona kampanii reklamowej pakietu prąd i gaz PGNiG. Ma ona wzmocnić komunikat o możliwości skorzystania z pakietu oraz zaprezentować go jako najlepszą ofertę na rynku.
1 3 0 0 0 2.03.2017„Gdyby Kazimierz Wielki znał Internet…” – kampania marki Inea (wideo)Mieszko I, Kazimierz Wielki i Mikołaj Kopernik z dostępem do Internetu? Operator multimedialny Inea startuje z kampanią reklamową, w której rozważa, jak dostęp do Sieci zmieniłby bieg historii Polski. Promuje w ten sposób swoją ofertę.
0 1 0 0 0 2.03.2017Nestlé przedłuża współpracę z Havas EngagePrzetarg na organizację akcji samplingowych Nescafé 3 in 1 z portfolio firmy Nestlé w 2017 r. wygrał Havas Engage. Agencja przygotuje i przeprowadzi akcje w całej Polsce.
0 3 0 0 0 2.03.2017Grzegorz Krychowiak w drużynie AdidasaMarka Adidas Football nawiązała współpracę z Grzegorzem Krychowiakiem, piłkarzem reprezentacji Polski i Paris Saint-Germain. Sportowiec będzie występował w butach Ace17. 1 marca rozpoczęła się pierwsza akcja w ramach tej współpracy – turniej „Battle of Control”.
1 2 0 0 0 2.03.2017„Dwa szybkie Żubry” wracają (wideo)Ruszyła druga odsłona promocji konsumenckiej „Dwa szybkie Żubry”. Towarzyszy temu kampania reklamowa prowadzona m.in. w telewizji oraz Internecie.
0 4 0 0 0 1.03.2017Niezagrożona pozycja medialna Roberta Lewandowskiego. Analiza PSMMNiesłabnące zainteresowanie mediów Robertem Lewandowskim wciąż stawia go na szczycie wśród najbardziej medialnych polskich sportowców. Rafał Sonik otarł się o podium podczas tegorocznego Rajdu Dakar. Mimo doskonałego wyniku nie przebił jednak popularności kapitana polskiej reprezentacji w piłce nożnej – wynika z raportu firmy Press-Service Monitoring Mediów.
0 4 0 0 0 1.03.2017Onet wprowadza nowe logo i hasło „Wiem z Onet”1 marca Grupa Onet-RAS Polska wprowadza nową identyfikację wizualną marki Onet. Wchodzi tym samym w kolejny etap realizacji strategii marketingowej brandu. Zmianie logo towarzyszy kampania „Wiem z Onet”.
0 4 0 0 0 1.03.2017Najaktywniejsi sponsorzy 2016 r. według ARC Rynek i OpiniaOrlen jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem zarówno sportu, jak i kultury. W branży ubezpieczeniowej przoduje PZU, w bankowej PKO BP, w telekomunikacyjnej Orange, w piwowarskiej zaś Tyskie. Połowa Polaków lepiej ocenia firmy, które angażują się w sponsoring – wynika z badania „Sponsoring monitor 2016” przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
4 5 0 0 0 1.03.2017„Dzień dobry, emocje” – startuje kampania wizerunkowa Gazety.pl (wideo)1 marca rozpoczęła się kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl. Reklamy z hasłem „Dzień dobry, emocje” mają podkreślać, że treści prezentowane przez serwis są angażujące, wysokiej jakości oraz pojawiają się w odpowiednim kontekście.
0 1 0 0 0 1.03.2017Ile mogliśmy wydać na podstawowe produkty w sklepach detalicznych w 2016 r.? Wyniki badania GfKW 2016 r. siła nabywcza Polaków dla handlu detalicznego wyniosła 89 mld euro. Blisko 43% z tej sumy przeznaczono na artykuły spożywcze. Wydatki na podstawowe kategorie produktowe, takie jak żywność, odzież oraz artykuły związane ze zdrowiem i urodą, obejmują 2/3 siły nabywczej dla handlu detalicznego. Potencjał nabywczy na wybrane kategorie produktowe jest zróżnicowany regionalnie, co pokazują wyniki badań GfK.