0 3 0 0 0 22.02.2017Mobile Trends Conference 2017 na początku marca w KrakowieOd 8 do 10 marca w Krakowie będzie trwała Mobile Trends Conference 2017. Podczas wydarzenia m.in. ogłoszeni zostaną zwycięzcy konkursu Mobile Trends Awards 2016.
0 1 0 0 0 22.02.2017Niemal wszyscy Polacy jedzą pączki w tłusty czwartek – wyniki badań (infografika)15 proc. Polaków je ciastka 2–3 razy w tygodniu. Pozostali spożywają je przeciętnie raz w miesiącu – pokazuje raport „Polska na widelcu. Zwyczaje żywieniowe Polaków 2016”. Ale w tłusty czwartek pączki jedzą niemal wszyscy.
0 1 0 0 0 22.02.2017Częstsze alergie motorem wzrostu rynku dermokosmetyków w Polsce – analiza PMRSprzedaż dermokosmetyków w Polsce będzie rosła wartościowo o około 6% rocznie w latach 2017–2021 – pokazuje prognoza PMR. Zawarto ją w raporcie „Rynek dermokosmetyków w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017–2021”. Rynek tego rodzaju kosmetyków w Polsce ma osiągnąć 1,9 mld zł w 2021 r.
0 1 0 0 0 21.02.201780% polskich firm wykorzystuje content marketing, ale 1/3 z nich nie ma strategii działań. Raport IABZ narzędzi content marketingu korzysta ponad 80% polskich firm. Jednocześnie 1/3 z nich deklaruje, że nie ma strategii prowadzenia takich działań. Takie wnioski przyniosło badanie IAB Polska.
0 1 0 0 0 21.02.2017Za miesiąc V edycja konferencji Mail My Day22 i 23 marca w Warszawie odbędzie się piąta edycja konferencji Mail My Day. Podczas wydarzenia wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-marketingu podzielą się eksperci i praktycy. Oprócz prelekcji organizatorzy przygotowali warsztaty, w ramach których będzie można przekuć zdobytą wiedzę na praktyczne umiejętności.
0 1 0 0 0 21.02.2017YouTube wycofa się z 30-sekundowych niepomijalnych reklamYouTube zlikwiduje 30-sekundowe reklamy, których nie można pominąć. Skupi się natomiast na krótszych formach reklamowych. W oficjalnym oświadczeniu Google wyjaśnia, że ma to zapewnić lepsze doświadczenia internautom.
1 1 0 0 0 21.02.2017Christian Slater w serialu HP o bezpieczeństwie w Internecie (wideo)Marka HP zainaugurowała globalną inicjatywę, której celem jest szerzenie świadomości z zakresu cyberbezpieczeństwa i przeciwdziałanie zagrożeniom online, na jakie narażone są zarówno firmy, jak i prywatni użytkownicy. Wydarzeniem otwierającym kampanię jest premiera serialu internetowego „The Wolf”, w którym zagrał Christian Slater.
0 1 0 0 0 21.02.2017Sephora Polska z agencją social mediaPrzetarg na kompleksową komunikację sieci perfumerii Sephora Polska w social media wygrała agencja K2 Media. Do jej zadań należeć będzie obsługa profili marki w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie treści na Facebooka, Instagrama oraz YouTube.
0 1 0 0 0 21.02.2017Addvanced – nowa agencja na rynkuNa rynku public relations i komunikacji marketingowej pojawiła się agencja Addvanced. Nowo powstała firma zrzesza ekspertów z zakresu strategii, komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Jej założycielami są Jarosław Grzesica oraz Jakub Zajdel.
0 1 0 0 0 21.02.2017Social Index 2016, czyli najpopularniejsze marki w Internecie. Analiza SentiOneKto zdominował Internet w 2016 r.? Wykorzystując monitoring Internetu, firma SentiOne przeanalizowała dyskusje polskich internautów na temat tysiąca najpopularniejszych marek, gwiazd, polityków, sportowców i aktorów. Na podstawie pozyskanych danych przygotowała roczne podsumowanie obecności marek i osób publicznych w polskim Internecie.