1 1 0 0 0 21.02.2017„Dają się przepytywać, nakłuwać, przechodzą kolejne zabiegi” – InviMed pomaga odkryć dumę z walki z niepłodnością (wideo)Klinika InviMed mająca placówki w sześciu polskich miastach realizuje kampanię „Jesteśmy dumni z naszych pacjentów”. W akcji zwraca uwagę na to, co przeżywają osoby zmagające się z chorobą, jaką jest niepłodność.
0 5 0 0 0 21.02.2017Kraków na outdoorze zachęca mieszkańców do włączenia się w prace nad strategią miasta„Tu chcę żyć. Kraków 2030” to hasło kampanii, której celem jest zachęcenie mieszkańców do zaangażowania się w prace nad Strategią Rozwoju Krakowa 2030. Działania prowadzone będą na outdoorze od 21 lutego. Włączą się w nie krakowscy ambasadorzy: Bartosz Szydłowski, Ewa Wachowicz, Zofia Gołubiew, Andrew Hallam i Julien Hallier.
0 2 0 0 0 21.02.2017Siatkarze Andrzej Wrona i Karol Kłos ambasadorami marki ReebokReebok ujawnił nazwiska dwóch nowych ambasadorów swoich produktów z kategorii trening. Marka zdecydowała się na współpracę z duetem Andrzej Wrona i Karol Kłos.
0 1 0 0 0 21.02.2017ShowMax obsługiwany w social media przez Digital KingdomSerwis VoD ShowMax wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowych. Nawiązał długofalową współpracę z Digital Kingdom.
1 1 0 0 0 20.02.2017Marzenia o lataniu w viralu sieci Edeka (wideo)Właściwa dieta pozwala zachować zdrowie, sprawność, ale i pomaga spełniać marzenia – przekonuje w swoim spocie niemiecka sieć handlowa Edeka. Odwołuje się przy tym do mitu o Dedalu i Ikarze.
3 1 0 0 0 20.02.2017„Żyj no limit” – zachęca Mobile Vikings (wideo, audio)Operator Mobile Vikings rozpoczął kampanię skierowaną do przedstawicieli pokolenia milenialsów. W jej ramach w mediach ogólnopolskich zostaną wyemitowane spoty, a w największych polskich miastach pojawią się siatki wielkoformatowe. Pierwsze reklamy radiowe można było usłyszeć 17 lutego.
0 1 0 0 0 20.02.201776 proc. e-sklepów zwiększyło przychody w 2016 r. – raport ShoperaSklepy internetowe zwracają uwagę na bezpieczeństwo i starają się zapewnić klientom wygodę płatności. Szans na rozwój upatrują natomiast w nowych produktach i reklamie. Trzy czwarte z nich odnotowało większe przychody niż rok temu – wynika z raportu opublikowanego przez platformę Shoper.
1 1 0 0 0 20.02.2017Barbara Kurdej-Szatan i Fundacja Dr Clown zachwalają śmiechoterapię (wideo)Fundacja Dr Clown rozpoczęła kampanię zachęcającą do przekazania 1% podatku na jej działalność. W spocie wystąpiła Barbara Kurdej-Szatan, a głosu użyczył Jarosław Boberek.
0 1 0 0 0 20.02.2017JoyFood wybrała realizatora swojej strategii komunikacjiFirma JoyFood, właściciel marek SmartFood, Zdrowe Pola oraz ProPorcja, wybrała agencję, która stworzy dla niej strategię komunikacji. Zajmie się tym Bright Agency.
0 1 0 0 0 20.02.2017Rowery Kross pod opieką agencji w social mediaProducent rowerów Kross rozstrzygnął przetarg na obsługę w kanałach social media. Wygrała go agencja FFW Communication.