Espresso

16 lutego 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Jak tworzyć przekaz kierowany do klienta? Skuteczna komunikacja i promocja marki w nowym numerze „Marketera+”

John D. Rockefeller powiedział: „Umiejętność komunikowania się stała się w dzisiejszym świecie towarem, za który gotów jestem płacić więcej niż za jakikolwiek inny”. Te słowa powinny stanowić dla marketerów naturalną motywację do ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności związanych z komunikacją z klientami.
(Informacja promocyjna)

15 lutego 2017

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2017

Wirtualna rzeczywistość w realnym biznesie – 4. Targi Rozwiązań IT, e-Commerce i Urządzeń Mobilnych

Jak wykorzystać sztuczną inteligencję w handlu? Jak unikać pułapek prawnych w aplikacjach mobilnych oraz prowadzić skuteczny i nienachalny e-mail marketing? Odpowiedzi m.in. na te pytania będzie można znaleźć na Targach Mobile IT, które odbędą się 22 i 23 lutego w Expo Kraków. W jednym miejscu spotkają się przedstawiciele trzech branż: mobile, IT oraz e-commerce.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2017

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kampanii Plusa jadą z misją oszczędzania (wideo)

Cyfrowy Polsat i Plus rozpoczynają nowy etap w komunikacji strategicznej oferty SmartDom. Program będzie promowany hasłem „Domowy program oszczędnościowy”. 14 lutego wystartowała nowa kampania z udziałem Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. Tym razem ruszą oni w Polskę i odwiedzając zwykłe polskie rodziny, będą prezentować ofertę i opowiadać o korzyściach z łączenia produktów i usług.

Poprzednie Następne