3 1 0 0 0 14.02.2017Zestawienie „YouTube Ads Leaderboard” za styczeń 2017 r. Na czele WOŚPStyczniowe zestawienie „YouTube Ads Leaderboard Poland” zostało zdominowane przez reklamy związane z 25. Finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W rankingu znalazły się także spoty Lego oraz Kuchni Lidla.
0 1 0 0 0 14.02.2017Rimmel w Polsce wprowadzi długofalowy program influencerskiW program zaangażowanych będzie trzydziestu mid-level influencerów z segmentu uroda. Marka Rimmel (Coty) rozstrzygnęła przetarg na wdrożenie i obsługę programu.
0 3 0 0 0 14.02.2017Jakość, marka czy promocja – czynniki skutecznie napędzające sprzedażMecz marki z promocją zawsze był grą do jednej bramki. Zbudowanie mocnej marki wymaga wielu angażujących i kosztownych czynności. Trzeba wynająć agencję reklamową, stworzyć kreację, zaplanować wydatki na media, przeprowadzić działania PR i wykonać wiele innych niezbędnych czynności. Tymczasem rezultat jest niepewny. Kampania może przykuć uwagę tysięcy konsumentów, a może przejść bez echa. Promocje są za to proste w zastosowaniu i przynoszą szybki wzrost sprzedaży.
0 1 0 0 0 14.02.2017Radzimir Dębski i Wyborowa z projektem muzycznym „30/90” na podwójny jubileuszPo raz drugi marka wódki Wyborowa oraz kompozytor i producent muzyczny Radzimir Dębski nawiązali współpracę. W tym roku muzyk i brand obchodzą okrągłe urodziny – z tej okazji powstanie utwór, w którym wykonawcami będą konsumenci.
1 1 0 0 0 13.02.2017Piotr Fronczewski otwiera nowy rozdział w historii Dębowego – nowa odsłona branduRozpoczyna się kampania „Otwórz Dębowe”. Piotr Fronczewski zaprasza w niej do azylu, w którym dojrzali mężczyźni cieszą się chwilą spokoju, mogąc kontemplować czas spędzany w przestrzeniach klubu gentlemanów. Odświeżenie marki obejmuje m.in. zmianę nazwy i identyfikacji wizualnej.
1 1 0 0 0 13.02.2017Sizeer kontynuuje kampanię „Respect Your Shoes” z Brianem Scottem (wideo)Multibrandowa sieć sklepów Sizeer prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Respect Your Shoes”. Rozpoczyna nią sezon wiosna-lato 2017. Działania promocyjne prowadzone są za pomocą spotów z postacią shoesnauty, w którego wciela się Brian Scott.
1 1 0 0 0 13.02.2017Ojcowie, którzy bawią się Barbie, w kampanii firmy Mattel (wideo)Firma Mattel w ramach kampanii „Możesz być, kim chcesz” przedstawiła spot „Tata bawi się Barbie”. Krótki film pokazuje, jak istotna jest rola ojca w życiu córki oraz jak wspólna zabawa pobudza wyobraźnię i zachęca dziewczynki do snucia marzeń oraz do wiary we własne możliwości. Przekłada się to na pewność siebie i sukcesy w dorosłym życiu.
1 1 0 0 0 13.02.2017Olga Borys i Wojciech Majchrzak w kampanii marki Aegon (wideo)Marka Aegon rozpoczęła kampanię, która ma wspierać jej nowe pozycjonowanie na rynku ubezpieczeniowym i budować świadomość w Polsce. Twarzami działań reklamowych zostali Olga Borys i Wojciech Majchrzak.
0 1 0 0 0 13.02.2017Ikea ogłasza przetarg na obsługę kreatywnąPod koniec lutego Ikea rozpocznie przetarg, do którego zaprosi czołowe agencje kreatywne. O jego etapach oraz dokładnym zakresie obsługi firma będzie informować na bieżąco.
0 1 0 0 0 13.02.2017Polacy naprawiają nowe samochody w autoryzowanych stacjach, starsze samodzielnie. Badanie Millward BrownPolscy kierowcy w samochodach najczęściej naprawiają hamulce. Dotyczy to co piątego pojazdu. Równie często wymieniane są żarówki (19 proc.) – wynika z badania „Autowybory Polaków”, zrealizowanego przez Millward Brown na zlecenie Exact Systems. Im młodszy samochód, tym większa skłonność właściciela do naprawy w autoryzowanych salonach. Najstarsze auta właściciele często naprawiają sami (38 proc.).