0 1 0 0 0 13.02.2017Pierwszy rok Netflixa w Polsce – analiza GemiusaW styczniu 2016 r. stronę internetową Netflixa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników Sieci (PC). Przez kolejnych 7 miesięcy zainteresowanie serwisem było jednak znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa zainteresowanych pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.
0 3 0 0 0 13.02.2017Walentynki – święto miłości czy zakupów? Badanie IRCenterTemat walentynek przewija się w polskim Internecie przez cały rok. Użytkownicy już od marca mają nadzieję, że przyszłoroczne święto wreszcie będą mogli spędzić z partnerem lub partnerką. Spędzenie walentynek z drugą połówką to jedno z postanowień noworocznych. Firma IRCenter sprawdziła, co ten dzień oznacza dla internautów – gdzie, z kim i w jaki sposób spędzą go użytkownicy mediów społecznościowych?
0 1 0 0 0 13.02.2017Facebook zapowiada zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców10 lutego Facebook ogłosił zwiększenie przejrzystości dla reklamodawców oraz poszerzenie wyboru opcji zakupu reklam wideo na Facebooku, Instagramie i za pośrednictwem Audience Network.
1 1 0 0 2 10.02.2017„All you need is love” – śpiewa dziecięcy chór w reklamie pakietów Orange Love (wideo)Od 10 lutego Orange oferuje nowe pakiety Love dla klientów indywidualnych i firm. Nowość promuje kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinach, na nośnikach zewnętrznych i w Internecie.
0 1 0 0 1 10.02.2017Krajowa Unia Producentów Soków poszukuje projektanta i realizatora znaku graficznegoStowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło zaproszenie do składania ofert na opracowanie graficzne logotypu systemu „Certyfikowany Produkt Sokowniczy” (ang. „Certified Juice Product” – w skrócie „CJP”).
0 1 0 0 0 10.02.2017Rozważni i romantyczni, czyli walentynki według Polaków – badanie IQSWalentynki to według 40 proc. Polaków okazja do miłego spędzenia czasu. Większość z nas wybiera tradycyjną formę świętowania Dnia Zakochanych: romantyczną kolację, spacer bądź wyjście do kina czy teatru. Na upominki dla drugiej połówki wydajemy zwykle do 100 zł, najczęściej dokonując zakupu w galerii handlowej – pokazuje badanie IQS przeprowadzone na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.
1 1 0 0 0 10.02.2017Koral z reklamą kinową lodów Grand Gold (wideo)Wraz z premierą filmu „Ciemniejsza strona Greya” startuje kampania lodów Grand Gold (PPL Koral), zatytułowana „Władca zmysłów”. Spot emitowany będzie w kinach.
5 1 0 0 0 10.02.2017Maciej Stuhr ponownie w reklamach Sony Mobile (wideo)10 lutego wystartowała kolejna odsłona akcji sprzedaży premiowanej „Okazje bez okazji” Sony Mobile. Twarzą promującej ją kampanii jest Maciej Stuhr.
1 1 0 0 0 10.02.2017Kolekcja Ikea PS promowana w teledysku zespołu Kroki (wideo)Zespół Kroki we współpracy z Ikeą przygotował teledysk „PS Freedom”. Promowana jest w nim nowa kolekcja mebli i akcesoriów marki.
0 1 0 0 0 10.02.2017Adidas kontynuuje współpracę z Tailor Made PRAdidas Poland w drodze przetargu po raz kolejny wybrał Tailor Made PR do całościowej obsługi komunikacyjnej. Agencja zajmie się działaniami w zakresie PR, influencer marketingu oraz prowadzeniem kanałów społecznościowych marki. Umowa obejmuje prace związane ze wszystkimi kategoriami produktów, czyli Running, Women, Football oraz Originals.