1 1 0 0 0 8.02.2017Pokaż swoje emocje – zachęca Kubuś (wideo)Marka Kubuś wprowadziła nową kolekcję naklejek dostępnych pod etykietami wybranych produktów. Tym razem jest to edycja poświęcona emocjom i uczuciom. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 8.02.2017 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNa marketingowym szlaku zawodowymTrudno się nudzić, pracując w marketingu. Rynkowe trendy oraz potrzeby odbiorców zmieniają się przecież nieustannie. Sukces w tej dziedzinie wymaga od pracownika interdyscyplinarności. Warto więc zdobywać wiedzę według modelu litery T: zacząć od poznania specyfiki całego środowiska pracy (linia pozioma), aby następnie wybrać specjalizację (linia pionowa). Potrzeba tu pasji i wytrwałości, ale też solidnego zaplecza edukacyjnego w postaci kursów, szkoleń czy studiów podyplomowych. (Informacja promocyjna)
0 1 0 0 0 7.02.2017Huawei Polska wybiera do obsługi Multi CommunicationsMarka Huawei Polska rozpoczęła współpracę z Multi Communications. Działania obejmą kompleksowe aktywności PR dla trzech grup biznesowych: carrier, enterprise i consumer. Agencja będzie odpowiedzialna również za wizerunek korporacyjny firmy.
0 1 0 0 0 7.02.2017Cinema City z agencją PRSieć kin Cinema City wybrała agencję PR. Od stycznia działania public relations marki prowadzi Face It.
0 1 0 0 0 7.02.2017Christian Grey przejął chatbota na fan page’u MultikinaSieć kin Multikino z okazji premiery „Ciemniejszej strony Greya” przygotowała konkurs, który jest prowadzony przy użyciu chatbota na fan page’u na Facebooku. Rozmowę prowadzi tam... Christian Grey. Nagrodą główną jest lot helikopterem nad Warszawą z aktorem Mikołajem Roznerskim.
0 1 0 0 0 7.02.2017Cyber Marian zachęca do rymowania z KnorremRuszyła aktywacja konsumencka promująca kategorię snacków Knorra. W działania pod hasłem „Smak dopisuje” włączył się Cyber Marian.
4 3 0 0 1 7.02.2017Ogólnopolska kampania na rzecz ochrony dzieci przed szkodliwymi treściami w Internecie (wideo)Ponad 80% dzieci w wieku przedszkolnym regularnie korzysta z Internetu. Z wiekiem dzieci odsetek ten dynamicznie rośnie. Tymczasem niekontrolowany dostęp najmłodszych do wirtualnego świata coraz częściej skutkuje kontaktem z nieodpowiednimi treściami. Dlatego Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę i NASK rozpoczynają kampanię „Chroń dziecko w Sieci”.
0 1 0 0 0 7.02.2017Forum IAB 2017 pod hasłem: „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”7 i 8 czerwca w Warszawie odbędzie się 11. edycja Forum IAB. Temat przewodni tegorocznego spotkania to „Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie”. Osoby, które chciałyby wygłosić prelekcję podczas wydarzenia, do 28 lutego mogą nadsyłać propozycje wystąpień.
1 2 0 0 0 7.02.2017„Tu i teraz trwa wojna z rakiem” – Fundacja Alivia znów zachęca, by wspomóc tę walkę (wideo)4 lutego, w Światowy Dzień Walki z Rakiem, Fundacja Onkologiczna Alivia zainaugurowała kampanię „Wojna z rakiem”. W jej ramach m.in. na elewacji PGE Narodowego zostało wyświetlone hasło „Walcz”, wzywające Polaków do zadbania o swoje zdrowie oraz zaangażowania się w pomoc chorym.
0 1 0 0 0 7.02.2017Bezpieczeństwo online – Polacy świadomi, ale z obawami. Wyniki Payback Opinion PollW pierwszej połowie lutego obchodzony jest Dzień Bezpiecznego Internetu. Z tej okazji w ramach programu lojalnościowego Payback przeprowadzono ankietę. Wynika z niej, że ponad 70% Polaków boi się wykorzystania ich danych dostępnych w Internecie przez osoby niepowołane, a ponad połowa ankietowanych (52%) obawia się ataku cyberprzestępców na komputer lub urządzenie mobilne.