2 1 0 0 0 6.02.2017Małgorzata Kożuchowska w reklamach Avivy przypomina, że nie możemy przewidzieć przyszłości (wideo)6 lutego ruszyła kampania reklamowa Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej. Aktorka promuje ubezpieczenie zdrowia i życia Nowa Perspektywa, a także nowość: ubezpieczenie z myślą o przyszłości dziecka, czyli JuniorGo.
1 7 0 0 1 5.02.2017Przez Europę wędruje billboard z hasłem „Death camps were Nazi German”1 lutego z Wrocławia w międzynarodową podróż wyruszył billboard z hasłem „Death camps were Nazi German”. Przez Wiesbaden, Bonn, Brukselę i Londyn zmierza do Cambridge. To część szerszej inicjatywy, która ma przeciwdziałać używaniu w zachodnich mediach sformułowania „Polish death camps”.
0 2 0 0 0 3.02.2017Niedoskonałości czy idealna skóra? Vichy przekonuje: „Ty decydujesz, jaką siebie chcesz pokazać”Marka Vichy rozpoczęła kampanię podkładów Dermablend o wysokim stopniu krycia. Towarzyszy jej hasło: „Ty decydujesz, jaką siebie chcesz pokazać”.
1 1 0 0 0 3.02.2017Velvet z kampanią z okazji dwudziestolecia marki w Polsce (wideo)Marka Velvet z początkiem lutego ruszyła z kampanią reklamową z okazji dwudziestu lat obecności na polskim rynku. Hasło działań brzmi: „Velvet 20 lat w krainie miękkości i komfortu”.
0 1 0 0 0 3.02.2017Polacy lubią dobrze wyglądać – wyniki raportu GfK „Beauty 2016” (infografika)Dbanie o urodę jest dla Polaków bardzo ważne. Ta aktywność zajmuje nam przeciętnie niemal 5 godzin tygodniowo. To prawie o godzinę więcej niż wynosi średnia światowa. Dobrze wyglądać chce 44 proc. Polaków – pokazuje badanie GfK.
0 1 0 0 0 3.02.2017Katarzyna Fabjaniak w jury Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności – Dubai Lynx 2017Group account director Hill+Knowlton Strategies, Katarzyna Fabjaniak jako jedyna przedstawicielka Polski zasiądzie w jury 11. edycji Dubai Lynx będącego częścią Lions Festivals. Oceni prace z kategorii PR.
0 1 0 0 0 3.02.2017P&G stanowczo oświadcza: chcemy wiedzieć, za co płacimy w reklamie internetowejProcter & Gamble chce jasnych umów z agencjami i wydawcami online, skutecznych reklam i mierzalnych wyników. Opracował więc pięciopunktowy program i stawia podmiotom branży ultimatum: kto go nie zaakceptuje, zniknie z naszej listy współpracowników.
1 1 0 0 0 3.02.2017Kto zabił Kubę Wojewódzkiego? Spot wiosennej ramówki TVN (wideo)Z początkiem lutego stacja TVN zaprezentowała spot zapowiadający wiosenną ramówkę. Utrzymany jest on w konwencji kryminału i odnosi się do serialu „Belle Epoque”. W 60-sekundowej produkcji Paweł Małaszyński próbuje odkryć, kto zamordował Kubę Wojewódzkiego.
1 1 0 0 0 3.02.2017Suplement diety D-Vitum Forte K2 promowany jako mądry wybór (wideo)Rusza kampania reklamowa marki D-Vitum Forte K2, suplementu diety firmy Oleofarm. To kontynuacja działań rozpoczętych jesienią 2014 r.
1 1 0 0 0 3.02.2017Co ma wspólnego konto oszczędnościowe w Banku Millennium z bursztynem? (wideo)Rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej promującej nowe konto oszczędnościowe Profit w Banku Millennium. Radosław Kotarski przywołuje w nim przesąd związany z bursztynem.