0 1 0 0 0 2.02.2017Deloitte i PZPN nawiązują współpracę. Będą zwiększać zainteresowanie piłką nożnąFirma Deloitte została partnerem Polskiego Związku Piłki Nożnej. Umowa obowiązuje do końca stycznia 2018 r. Wspólne działania mają zaktywizować Polaków i zachęcić ich do gry w piłkę nożną.
1 1 0 0 0 2.02.2017Duńska stacja telewizyjna pokazuje, że więcej nas łączy, niż dzieli (wideo)Duńska stacja telewizyjna TV 2 przygotowała 3-minutowy spot, w którym udowadnia, że szufladkowanie ludzi nie ma sensu. Sprzeciwia się tym samym powszechnej narracji „my kontra oni”.
2 1 0 0 0 2.02.2017Hapi Pożyczki z kampanią telewizyjną (wideo)Grupa IPF Polska rozpoczęła kampanię swojej marki szybkich pożyczek internetowych – Hapi Pożyczki. Chce dzięki niej wywoływać pozytywne skojarzenia i zdobyć grupę zaangażowanych odbiorców.
0 1 0 0 0 2.02.2017W 2016 r. wzrosła globalna liczba konsumentów blokujących reklamyW 2016 r. liczba internautów używających programów blokujących reklamy wzrosła o 30 proc. Największy wzrost dotyczy urządzeń mobilnych, a pod względem geograficznym – Azji. Takie wyniki przyniósł „Adblock Report 2017” firmy PageFair.
0 1 0 0 0 1.02.2017Cinkciarz.pl globalnym sponsorem młodzieżowych mistrzostw Europy w piłce nożnejInternetowy kantor Cinkciarz.pl został globalnym sponsorem mistrzostw Europy piłkarzy w wieku do 21 lat. Turniej odbędzie się w czerwcu w sześciu polskich miastach. Podczas wydarzenia sponsor będzie promować m.in. swoją międzynarodową markę Conotoxia.
0 2 0 0 1 1.02.20176. edycja konkursu Strefa Studenta – dla studentów, którzy zajmują się projektowaniem opakowańO polskich projektantach z roku na rok jest głośniej. Młodzi designerzy odnoszą sukcesy. Coraz częściej upominają się o nich zagraniczne firmy, które doceniają świeże podejście oraz pracowitość polskich artystów. Z myślą o młodych talentach powstał konkurs Strefa Studenta, organizowany w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Organizatorzy zapraszają do udziału studentów zajmujących się projektowaniem opakowań.
0 1 0 0 0 1.02.2017Intersnack rozszerza współpracę z agencją PZLZ początkiem stycznia 2017 r. Intersnack Poland powierzył PZL-owi obsługę marki chrupek, chipsów i prażynek Przysnacki. Agencja opracuje strategię komunikacji i przygotuje kampanie reklamowe brandu.
1 1 0 0 0 1.02.2017Finalna kampania nowej strategii marketingowej Coca-Coli (wideo)Kampania pod hasłem „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant” to finalny etap ogłoszonej przed rokiem globalnej strategii marki.
0 1 0 0 0 1.02.2017Rekordowy rok reklamy kinowejOd stycznia do grudnia 2016 r. kina w Polsce odwiedziło ponad 52 mln widzów (BoxOffice.pl). W ubiegłym roku frekwencja wyniosła 44,5 mln.
1 1 0 0 1 31.01.2017Eurobank rozpoczął kampanię telewizyjną „Jeszcze tańsza Wypożyczka” (wideo)30 stycznia do emisji trafił nowy spot telewizyjny Eurobanku. Piotr Adamczyk przedstawia w nim nową odsłonę pożyczki gotówkowej Wypożyczka.