0 1 0 0 0 26.01.2017Wysokie ceny podczas noworocznych wyprzedaży. Analiza DeloitteNoworoczne wyprzedaże co roku zachęcają konsumentów do zakupów. Ale czy faktycznie oszczędzimy na zakupach w tym okresie? To zależy od kategorii produktów, które zamierzamy nabyć – wynika z trzeciej edycji „Świątecznego barometru cenowego” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte oraz Dealavo.
0 1 0 0 0 26.01.2017Marka Bodymax pod opieką agencji reklamowejPrzetarg na obsługę marki suplementów diety Bodymax z portfolio Orkla Health wygrała agencja Communication Unlimited. Od stycznia zajmuje się opracowywaniem koncepcji i pełną obsługą nowej platformy komunikacyjnej dla marki na najbliższych kilka lat.
0 1 0 0 0 26.01.2017Reklamodawcy przestają odsyłać w spotach telewizyjnych do Internetu – pokazuje badanie MECZmieniają się trendy w tworzeniu reklam do telewizji. Polscy reklamodawcy, którzy jeszcze 2 lata temu w połowie spotów zapraszali widzów na strony internetowe, rezygnują z tych odesłań. Liczą raczej na naturalny odruch widzów korzystających z drugiego ekranu, by wyszukać markę online – pokazuje badanie MEC.
0 2 0 0 0 26.01.2017Rynek telekomunikacyjny w Polsce: 10 mln abonentów usług pakietowych. Badanie PMRSprzedaż usług w pakietach jest obecnie jednym z najbardziej widocznych trendów na rynku usług telekomunikacyjnych. Większość Polaków decyduje się na wybór pakietów ze względu na ich atrakcyjne ceny oraz wygodę takiego rozwiązania – pokazują analizy PMR.
0 1 0 0 0 26.01.2017Jak Google walczył ze szkodliwymi reklamami w 2016 r.?Google ogłosił coroczny „Bad Ads Report” (dawniej „Better Ads Report”). Zawiera on dane na temat zwalczania przez firmę złych praktyk reklamowych w ciągu minionego roku. Są to m.in. informacje o tym, ile szkodliwych reklam usunięto oraz ilu reklamodawców zostało pozbawionych możliwości korzystania z reklam Google w 2016 r.
1 1 0 0 0 26.01.2017L’Oréal inwestuje w polski start-up Cosmose (wideo)Grupa L’Oréal ogłosiła nazwy pięciu pierwszych start-upów technologicznych, które otrzymają wsparcie w ramach programu „Beauty” prowadzonego przez firmę wspólnie z Founders Factory. Jednym z nich jest Cosmose założony przez Mirona Mironiuka. Dzięki pomysłowi przedsiębiorcy możliwe jest kierowanie reklam online do klientów sklepów stacjonarnych.
0 1 0 0 0 26.01.2017Maffashion na czele światowego rankingu blogerek według ekwiwalentu reklamowegoJulia Kuczyńska, czyli blogerka znana jako Maffashion, zajęła pierwsze miejsce w międzynarodowym rankingu opublikowanym przez czasopismo „Women’s Wear Daily”. Kryterium był ekwiwalent reklamowy w 2016 r.
3 1 0 0 0 25.01.2017Snickers przygotuje pierwszy w historii Super Bowl spot na żywo (wideo)W tym roku koncern Mars przygotuje spot marki Snickers w czasie trwania finałowych rozgrywek Super Bowl. Sztab 150 przedstawicieli Marsa, agencji BBDO i firmy produkcyjnej O Positive będzie na bieżąco tworzyć kreację.
0 1 0 0 3 25.01.2017Ordo Iuris zawiadamia UOKiK o „dyskryminacyjnych praktykach Facebooka”Instytut na rzecz Kultury Prawnej Ordo Iuris zawiadomił prezesa UOKiK o stosowaniu przez serwis Facebook praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów i nadużywaniu przez niego pozycji dominującej. Jak twierdzą przedstawiciele organizacji, to reakcja na liczne doniesienia dotyczące stosowania przez serwis społecznościowy dyskryminacyjnych praktyk sprzecznych z polskim porządkiem prawnym.
0 3 0 0 0 25.01.2017Leszek Chmielewski ponownie przekaże milion złotych na granty dla polskich miast1 lutego rozpoczyna się druga edycja „Lechstartera” – programu organizowanego przez markę Lech Premium. W ramach akcji fundacje, stowarzyszenia i inne podmioty działające na rzecz lokalnych społeczności mogą ubiegać się o granty o łącznej wartości miliona złotych.