Espresso

25 stycznia 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2017

Globalny handel transgraniczny online będzie rósł o 27% rok do roku – raport Poczty Polskiej

Wzrost handlu transgranicznego to jeden z głównych czynników, które będą miały wpływ na lokalnych konsumentów i przedsiębiorców w najbliższym czasie. Jak wynika z raportu „Cross border e-commerce. Szansa czy zagrożenie?”, opracowanego przez Pocztę Polską, rynek cross-border w e-commerce zdominowały Chiny, Wielka Brytania, Niemcy i Stany Zjednoczone. To właśnie sklepy w tych państwach są najchętniej wybierane przez globalnego konsumenta.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
25.01.2017

Wchodzę na stronę, ale jeszcze nie kupuję – najczęstsza strategia Amerykanów przy pierwszej wizycie w e-sklepie

Większość (92%) klientów odwiedzających po raz pierwszy stronę sklepu internetowego kieruje się innymi powodami niż chęć dokonania zakupu. Zgodnie z raportem „Nowe spojrzenie na handel” („Reimagining Commerce”), przygotowanym przez firmę Episerver, 45% takich konsumentów zagląda na nią wyłącznie w poszukiwaniu określonego produktu lub usługi, 26% chce porównać ceny, a 11% wchodzi na witrynę, aby poznać sklep.

24 stycznia 2017

Poprzednie Następne