1 1 0 0 0 24.01.2017Samara Morgan straszy w sklepie z telewizorami (wideo)Na 3 lutego zapowiedziano światową premierę filmu „Rings” – kontynuacji horroru z 2002 r. Klienci pewnego sklepu RTV najedli się strachu podczas kupowania telewizora. To doświadczenie zgotowano im w ramach promocji kinowej nowości.
0 1 0 0 0 24.01.2017Grupa Kruk przedłuża współpracę z Grupą On Board Think KongGrupa On Board Think Kong będzie nadal prowadzić działania komunikacyjne Grupy Kruk na rynku polskim. W zakresie umowy znajduje się doradztwo strategiczne w obszarze komunikacji z klientami, partnerami biznesowymi, organizacjami pozarządowymi oraz instytucjami publicznymi.
1 1 0 0 0 24.01.2017Lider zespołu TSA nawołuje w kampanii społecznej: „Włącz sumienie!” (wideo)Wypadki drogowe z udziałem zwierząt są plagą na polskich drogach – przypomina Fundacja Towarzystwo Weterynaryjne. Kampania „Włącz sumienie!” ma uwrażliwić społeczeństwo na ten problem oraz uczyć właściwych zachowań przy tego typu zdarzeniach. W działania włączył się Marek Piekarczyk, lider zespołu TSA.
0 2 0 0 0 24.01.2017Ulubione serwisy VoD Polaków w grudniu. Analiza GemiusaW grudniu Polacy w poszukiwaniu filmowej rozrywki najchętniej zaglądali na Cda.pl, Vod.pl i Player.pl. W analizowanym miesiącu najmniej internautów odwiedziło serwisy VoD w Wigilię – 5,3 proc. użytkowników Sieci. Gemius sprawdził, jak w ostatnim miesiącu 2016 r. wyglądał ruch na stronach video on demand.
0 1 0 0 0 24.01.20172/3 badanych Polek rozważa wyjazd z kraju w celach zarobkowych – raport IQS (infografika)2/3 Polek zdecydowałoby się na wyjazd z kraju w celach zarobkowych – pokazuje badanie „Promedica24 Insight” przeprowadzone przez firmę IQS. Główne kierunki wyjazdów to Niemcy, Wielka Brytania i Norwegia. Do najczęściej podejmowanych zajęć należą proste prace sezonowe oraz te związane z opieką nad innymi osobami. Wciąż dużym wyzwaniem wydaje się znajomość języków obcych.
2 4 0 0 2 24.01.2017„Wpadnij na przegląd do ginekologa” – 8. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa” (wideo)Co roku nasze samochody przechodzą gruntowny przegląd u mechanika. A czy kobiety pamiętają o regularnym wykonywaniu profilaktycznych badań ginekologicznych? Pyta o to organizacja Kwiat Kobiecości w 8. odsłonie kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem hasło działań brzmi: „Wpadnij na przegląd do ginekologa”.
1 1 0 0 0 23.01.2017Samochody Infiniti promowane w telewizji (wideo)Trwa kampania samochodowej marki premium „Infiniti bez akcyzy”. Zachęca do zakupu aut z rocznika 2016.
0 1 0 0 0 23.01.2017Grupa Żywiec wybiera agencję do obsługi marki Brackie Pils w InterneciePrzetarg na obsługę online marki Brackie Pils z portfolio Grupy Żywiec wygrała agencja GoldenSubmarine. Zajmie się m.in. prowadzeniem komunikacji w ramach działań w social media oraz realizacją kampanii internetowych.
0 1 0 0 0 23.01.2017Aflofarm zakłada fundację i angażuje się w działania CSRFirma Aflofarm Farmacja Polska powołała do życia Fundację Aflofarm. Będzie się ona zajmować promocją profilaktyki zdrowotnej i aktywnego stylu życia oraz popularyzacją wiedzy z zakresu farmacji i medycyny.
0 1 0 0 0 23.01.2017Zachowania zakupowe Polaków na stronach podróżniczychTuż po Bożym Narodzeniu Polacy zaczynają myśleć o wakacjach. Ruch na stronach podróżniczych wzrasta z początkiem pierwszego kwartału i utrzymuje się na wysokim poziomie do połowy marca. Oto główne wnioski z raportu „Travel Seasonality”, przygotowanego przez firmę Criteo na podstawie analizy transakcji na stronach WWW dostawców usług turystycznych i biur podróży w Polsce w ciągu ostatnich 14 miesięcy.