0 2 0 0 0 19.01.2017Przychody 20 największych klubów piłkarskich wyniosły 7,4 mld euro – analiza DeloitteReal Madryt, który 11 lat z rzędu był klubem piłkarskim o największych przychodach na świecie, stracił tytuł lidera na rzecz Manchesteru United. W sezonie 2015/2016 przychody angielskiego klubu wyniosły 689 mln euro. Przychody top 20 klubów futbolowych to 7,4 mld euro, o 12 proc. więcej niż rok wcześniej. To najważniejsze wnioski z 20. edycji raportu „Football Money League” firmy Deloitte.
0 2 0 0 0 19.01.2017Politycy na Twitterze – analiza H+K StrategiesKogo na Twitterze obserwują polscy parlamentarzyści? Firmy Hill+Knowlton Strategies oraz Twiangulate w grudniu 2016 r. przygotowały 3. edycję rankingu kont twitterowych. Liderem zestawienia został prezydent Andrzej Duda.
1 5 0 0 0 19.01.2017Globalny kryzys zaufania – „Edelman Trust Barometer” 2017Jesteśmy świadkami największego od lat spadku zaufania do instytucji na świecie. Polacy znaleźli się na przedostatnim miejscu, jeśli chodzi o poziom ufności. To wyniki 17. edycji corocznego ogólnoświatowego badania „Edelman Trust Barometer”. Sprawdza ono poziom zaufania 28 narodowości do czterech typów instytucji: rządowych, pozarządowych, mediów i biznesu.
1 1 0 0 0 19.01.2017Historia życia zapisana na dłoniach. Kolejny spot Reeboka (wideo)Reebok w ramach wizerunkowej kampanii „Be More Human” mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. W nowej odsłonie przekonuje, że odciski, otarcia czy blizny to jedynie powód do dumy.
0 1 0 0 0 19.01.2017PGE szuka agencji do obsługi w InterneciePGE Polska Grupa Energetyczna ogłosiła przetarg na agencję interaktywną. Umowa zostanie podpisana na 2 lata.
0 3 0 0 0 19.01.2017Lay’s przekaże pieniądze na cele charytatywne za uśmiechnięte zdjęciaW ramach kampanii „Uśmiechnij się z Lay’s” ruszyła akcja, w której marka przekaże pieniądze na rzecz fundacji charytatywnych za zdjęcia z paczką chipsów. W projekt włączyli się youtuberzy, m.in. Cyber Marian czy Banshee.
2 1 0 0 0 18.01.2017Transpłciowa modelka Hari Nef w kampanii L’Oréal Paris (wideo)Hari Nef to amerykańska transpłciowa modelka pochodząca z Europy Wschodniej. Właśnie została jedną z twarzy kampanii reklamowej podkładu True Match L’Oréal Paris.
0 2 0 0 0 18.01.2017Plakat Antyradia satanistyczny? W Rzeszowie zniknął z autobusówRozpoczęta 27 grudnia kampania outdoorowa Antyradia „We mnie jest rock” nie wszystkim przypadła do gustu. Jak podaje rozgłośnia, niektórzy mieszkańcy Rzeszowa uznali ją za satanistyczną i zażądali usunięcia kreacji.
0 1 0 0 0 18.01.2017Nairobia – od nowego roku cztery marki zamiast dwóchOd nowego roku zmienia się organizacja w agencji Nairobia. Funkcjonować będą teraz 4 marki wyspecjalizowane w konkretnych obszarach.
1 1 0 0 0 18.01.2017Ikea promuje meble i dodatki do urządzania sypialni (wideo)Sypialnia – tam zasypiamy i budzimy się. W rozpoczętej właśnie kampanii Ikea przekonuje, że możemy urządzić to pomieszczenie tak, by co rano wstawać jak nowo narodzeni.