0 2 0 0 0 11.01.2017LittleMooonster96 oraz Stuu zamieszkają w Silesia City CenterOd soboty 14 stycznia przez dwa tygodnie w Silesia City Center będzie mieszkać para youtuberów: LittleMooonster96 oraz Stuu. „Chorzowska 107” to najnowszy projekt marketingowy centrum handlowego. Trwać będzie przez czas ferii w województwie śląskim.
2 3 0 0 0 11.01.2017„Świat, którym żyjemy” – kampania serwisu Wyborcza.pl (wideo)11 stycznia rozpoczęła się kampania promocyjna serwisu Wyborcza.pl – cyfrowej odsłony „Gazety Wyborczej”. Nową wersję serwisu promuje hasło „Świat, którym żyjemy”. GW rezygnuje w tym roku z promowania się w TVP.
0 1 0 0 0 10.01.2017Marissa Mayer opuszcza Yahoo. Firma zmienia nazwę na AltabaKilkoro wieloletnich dyrektorów Yahoo, w tym CEO Marissa Mayer i współzałożyciel firmy David Filo, rozstaje się z firmą. Jednocześnie zmianie ulega nazwa przedsiębiorstwa. Yahoo będzie funkcjonować jako Altaba.
0 1 0 0 0 10.01.2017Shop Doctor ambasadorem marki ToptextilFirma Toptextil jest importerem materiałów obiciowych. Jej ambasadorem został dr Marek Borowiński, specjalista psychologii koloru i visual merchandisingu, znany jako Shop Doctor.
0 1 0 0 0 10.01.2017Nośniki reklamowe w warszawskim metrze obsługuje StröerGrupa Ströer została dysponentem tablic reklamowych systemu Esir wykorzystującego ekrany LCD, a także reklam napodłogowych i naklejek na szybach w wagonach warszawskiego metra. Firma wygrała przetarg, pokonując AMS.
0 13 0 0 0 10.01.2017„Oblicza kobiet” – szósta edycja kalendarza firmy Gedeon RichterFirma farmaceutyczna Gedeon Richter przygotowała szóstą edycję kalendarza poświęconego kobietom. Tym razem ukazano różne oblicza kobiecości. Zdjęcia wykonali m.in. Chris Niedenthal, Tomasz Tomaszewski czy Robert Wolański.
0 1 0 0 0 10.01.2017Grupa Wirtualna Polska mniejszościowym akcjonariuszem w Fachowcy.pl VenturesSpółka Fachowcy.pl kupiła platformę internetową Favore.pl należącą dotychczas do Grupy Wirtualna Polska. W ramach rozliczenia transakcji o wartości niespełna 3 mln zł Grupa WP została 2-procentowym akcjonariuszem Fachowcy.pl Ventures.
0 1 0 0 0 10.01.2017Nescafé Dolce Gusto wybrała agencję do obsługi onlineRozstrzygnięto przetarg na obsługę marki Nescafé Dolce Gusto (Nestlé Polska) w Internecie. Wygrała go agencja Hand Made, która zajmie się obsługą kreatywną i strategiczną.
2 1 0 0 0 10.01.2017Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy (wideo)W pierwszej połowie stycznia rozpocznie się emisja spotów marki Zagrodowy, należącej do firmy Sedar. Reklamy podkreślają główne wyróżniki kurczaków oferowanych przez markę.
0 1 0 0 0 10.01.2017Pokolenie Z rośnie i jest gotowe na wyzwania – badanie Kantar Millward BrownJak pokolenie Z reaguje na reklamy? Jakie są jego charakterystyczne zachowania i postawy? Sprawdził to Kantar Millward Brown w badaniu „AdReaction: Engaging Gen X, Y and Z”. Przebadano ponad 23 tys. konsumentów z 39 krajów, w tym z Polski.