0 1 0 0 0 9.01.2017Maksymalna kara od UOKiK dla Telefonii Polskiej Razem za podszywanie się pod innych operatorówSpółka PGT, która działa pod nazwą handlową Telefonia Polska Razem, wprowadzała w błąd. Podawała się za dotychczasowego operatora telekomunikacyjnego, oferując zmianę warunków umowy. W rzeczywistości konsumenci podpisywali umowy z nowym operatorem. UOKiK po raz pierwszy w swojej historii nałożył maksymalny wymiar kary za praktyki godzące w słabszych uczestników rynku – firma ma zapłacić 1,97 mln zł.
1 4 0 0 0 9.01.2017„Zima jest chwilą. Chwytaj ją” – przekonuje w kampanii marka Pepsi (wideo)30 grudnia 2016 r. rozpoczęła się kampania Pepsi „Zima jest chwilą. Chwytaj ją”. Zachęca ona młodych ludzi do podążania za pasjami oraz cieszenia się urokami zimy. Działania potrwają do 6 marca.
0 2 0 0 0 9.01.2017Kryzys pod kontrolą – Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017Jakie działania podejmować, by firma uniknęła kryzysu w mediach? Co robić, gdy dziennikarze zasypują trudnymi pytaniami? Kiedy zaczyna i kończy się sytuacja kryzysowa? Na te pytania spróbują odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów Public Relations 2017.
0 1 0 0 0 9.01.2017Philips TV wybrał agencję PR do działań w EuropieFirma TP Vision wybrała agencję Weber Shandwick do poprowadzenia zintegrowanej kampanii komunikacyjnej marki Philips TV w mediach tradycyjnych i społecznościowych. Działania mają charakter ogólnoeuropejski.
0 4 0 0 0 9.01.2017Cisza w święta w social media – analiza IRCenterPolacy w czasie świąt Bożego Narodzenia i sylwestra zdecydowanie rzadziej korzystali z mediów społecznościowych – pokazuje analiza IRCenter. Aktywność w Wigilię między 14:00 a 22:00 spadła o 57% w porównaniu do trzech poprzednich dni.
1 1 0 0 1 9.01.2017Napoleon ogłasza zdrową ofertę na jubileusz Carrefoura w Polsce (wideo)Z początkiem stycznia kolejny spot z postacią Napoleona inicjuje obchody dwudziestolecia obecności sieci Carrefour na polskim rynku. W tej odsłonie kampanii podkreślono, że „na zdrowiu nie można oszczędzać, ale na zakupach – już tak!”.
0 1 0 0 1 9.01.2017ARC Rynek i Opinia otwiera Laboratorium Analiz BadawczychW ARC Rynek i Opinia ruszyło Laboratorium Analiz Badawczych (LAB) – zespół ds. analiz i innowacji pod kierownictwem Michała Dubrawskiego. Zadaniem LAB-u jest wsparcie zespołów badawczych w zakresie projektowania i przeprowadzania oferowanych klientom analiz oraz rozwijanie nowych produktów badawczych.
1 1 0 0 0 9.01.2017Škoda rozpoczyna kampanię wyprzedażową (wideo)Z początkiem stycznia ruszyła kampania reklamowa marki Škoda. Jej hasłem jest „Modelowa wyprzedaż 2016”.
0 3 0 0 2 9.01.2017Solgaz – ulubieniec Wykopu w ogniu krytykiPolski producent AGD, firma Solgaz od dawna cieszyła się sympatią użytkowników serwisu Wykop.pl. Ostatnio jednak zebrały się nad nią czarne chmury. Wszystko przez odpowiedź na jeden negatywny komentarz internauty.
1 1 0 0 0 8.01.2017„Łódź, k***”, czyli Cezary Pazura na FabrycznejŁódź promuje nowy dworzec Łódź Fabryczna sceną z filmu „Ajlawju” Marka Koterskiego. Adaś Miauczyński (w tej roli Cezary Pazura) powraca do rodzinnej Łodzi – jego pierwszy komentarz nie jest pochwalny. W spocie Pazura ponownie odwiedza Łódź. Ta sama wypowiedź nabiera odmiennego charakteru.