1 1 0 0 0 20.12.2016Wiadomość w butelce coca-coli (wideo)Coca-Cola zaprezentowała butelkę, której zakrętka umożliwia użytkownikowi nagranie 30-sekundowej wiadomości głosowej. Można ją następnie odtworzyć poprzez odkręcenie napoju.
0 1 0 0 0 20.12.20162,5 mld zł na reklamę online po trzech kwartałach 2016 r. – badanie AdEx (infografika)Po trzech kwartałach 2016 r. wartość reklamy online w Polsce wzrosła o prawie 370 mln zł względem roku wcześniejszego. Wzrost wyniósł 17% – pokazuje badanie AdEx realizowane przez PwC na zlecenie IAB Polska. Od stycznia do września wzrost był dwucyfrowy, dzięki czemu wartość reklamy internetowej osiągnęła w tym czasie ponad 2,53 mld zł.
0 1 0 0 0 20.12.2016Cloud Technologies kupuje Imagine The Future. UnBlock wychodzi za granicęCloud Technologies, firma specjalizująca się w analityce danych oraz hurtownia Big Data, przejmuje Imagine The Future – agencję nowych technologii należącą do funduszu inwestycyjnego Perpetum 10. Wartość transakcji to 320 mln zł.
0 3 0 0 0 20.12.2016Stacje radiowe wśród najbardziej opiniotwórczych mediów w listopadzie – ranking IMMW listopadzie największą uwagę dziennikarzy w Polsce przykuły planowane zmiany w systemie podatkowym oraz sprawa przeszłości Mariusza Muszyńskiego, sędziego Trybunału Konstytucyjnego. Pierwsze miejsce w rankingu Instytutu Monitorowania Mediów zajęła „Gazeta Wyborcza”, a drugie i trzecie przypadły stacjom radiowym: Radiu Zet i RMF FM.
0 1 0 0 0 20.12.2016Dumel z pomocą agencji reklamowej będzie promował bohatera markiImporter zabawek i akcesoriów dla dzieci Dumel nawiązał współpracę z agencją San Markos. W ramach długofalowych działań realizowane będą projekty komunikacyjne dotyczące produktów z portfolio firmy.
0 1 0 0 0 20.12.2016Czy w tym sklepie łatwo zwrócę lub wymienię produkt? To ważne dla 1/3 Polaków – wyniki badaniaPolacy bardzo rzadko zwracają kupione towary. Wybierają jednak te sklepy, które wyraźnie informują o takiej możliwości i stosują liberalną politykę w tym zakresie – pokazuje badanie przeprowadzone przez IBRiS dla Deloitte Legal.
1 1 0 0 0 20.12.2016Youtuberzy podjęli wyzwanie kapsla Tymbarku (wideo)Banshee, JDabrowsky oraz SKKF, którzy prowadzą na YouTube „Studio Tymbark”, podjęli wyzwanie marki. Wraz z zaproszonymi gośćmi zbierali pieniądze na rzecz Szlachetnej Paczki, robiąc dobre uczynki.
1 2 0 0 0 20.12.2016Nowe logo Link4 (wideo)Po siedmiu latach Link4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo. Wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (Link4 jest obecnie częścią Grupy PZU, wcześniej należał do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej – z chęci odświeżenia wizerunku i zmiany pozycjonowania.
0 1 0 0 0 19.12.2016Przyprawy i mieszanki przyprawowe Knorra pod opieką agencji online i offlineMarka Knorr powierzyła agencji OS3 prowadzenie rocznej komunikacji dotyczącej linii Naturalnie Smaczne oraz przypraw. Agencja zajmie się strategią komunikacyjną oraz działaniami 360° w obszarze on- i offline.
1 1 0 0 0 19.12.2016Opłatek Caritasu, którym można podzielić się dwa razy (wideo)16 grudnia ruszyła akcja charytatywna Caritasu Diecezji Warszawsko-Praskiej. Jej celem jest pomoc ubogim. W ramach działań przygotowano specjalne opłatki, którymi można podzielić się dwa razy.