0 3 0 0 0 19.12.2016Pizza i polityka – zamieszanie po publikacji zdjęcia z podpisem: „DaGrasso Ochota wspiera KOD”Joanna Scheuring-Wielgus, jedna z posłanek protestujących w sejmie w sprawie propozycji ograniczeń dla mediów, zamieściła na Twitterze zdjęcie pudełka po pizzy. Na kartonie widniały dopisane flamastrem słowa: „DaGrasso Ochota wspiera KOD”.
0 1 0 0 0 19.12.2016Oglądamy w galerii handlowej, ale kupujemy w Internecie – badanie SW ResearchPonad połowa osób (51%) odwiedza galerie handlowe w celu obejrzenia produktów, które zamierza nabyć w Internecie – pokazuje badanie „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków”, przeprowadzone przez SW Research na zlecenie agencji Procontent Communication. Rekomendacje znajomych, billboardy oraz reklama online to obecnie najczęstsze źródła informacji o promocjach w centrach handlowych.
1 1 0 0 0 19.12.2016Małopolska znów czuje ducha świąt (wideo)Brakuje śniegu na Piotrkowskiej w Łodzi? Znudziło się morze w Gdańsku? Tegoroczne Boże Narodzenie można spędzić w Małopolsce. Rozpoczęła się świąteczna kampania tego regionu, która zachęca do przyjazdów w okresie świątecznym.
0 1 0 0 0 19.12.2016Raport na temat gospodarczych skutków wprowadzenia zakazu reklamy leków OTC i suplementów dietyInstytut Badań nad Gospodarką Rynkową opublikował opracowanie dotyczące skutków gospodarczych wprowadzenia zakazu reklamy leków OTC i suplementów diety. Raport powstał na zlecenie organizacji reprezentujących branżę komunikacji marketingowej: IAA Polska, IAB, SKM SAR, Rady Reklamy i Konfederacji Lewiatan we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą.
0 2 0 0 0 19.12.2016Branża finansowa zmniejsza wydatki na reklamę – analiza po trzech kwartałach 2016 r.Wydatki sektora finanse na promocję produktów i usług maleją. W pierwszych trzech kwartałach 2016 r. reklamodawcy przeznaczyli 287 mln zł na promocję. To o prawie jedną piątą mniej niż w analogicznym okresie w 2015 r. – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
0 1 0 0 0 19.12.2016Rok 2016 z punktu widzenia badań i analityki – podsumowanie IRCenterJakie zjawiska i tematy kończącego się roku były najistotniejsze w obszarach digital marketingu, badań i analityki? Na co warto będzie zwrócić uwagę w 2017 r.? Podsumowanie i prognozę przedstawiła firma IRCenter.
0 4 0 0 0 19.12.2016Dominika Tajner-Wiśniewska ambasadorką marki odzieżowej Vippi DesignAmbasadorką polskiej marki Vippi Design została Dominika Tajner-Wiśniewska – businesswoman, menedżerka i coach, jedna z uczestniczek programu telewizyjnego „Agent – gwiazdy”. Efektem współpracy jest sesja fotograficzna, w której zaprezentowane zostały modele z kolekcji zima 2016.
0 2 0 0 0 19.12.2016Suzuki sponsorem piłkarzy ręcznych15 grudnia Związek Piłki Ręcznej w Polsce oraz Suzuki Motor Poland podpisały umowę sponsorską. Marka uzyskała tytuł oficjalnego sponsora ZPRP i reprezentacji Polski mężczyzn i kobiet oraz rozgrywek Superligi kobiet, a także rozgrywek o Puchar Polski kobiet i mężczyzn.
2 1 0 0 0 19.12.2016Czarny humor w kampanii promującej leasing na kilometry Idea Banku (wideo)Grupa Idea Bank wprowadza do oferty leasing samochodowy na zasadzie „pay as you drive”. Uruchomieniu usługi Happy Miles, w której klient płaci ratę w zależności od liczby kilometrów przebytych autem, towarzyszy kampania reklamowa przepełniona czarnym humorem.
1 1 0 0 0 16.12.2016Jaga jako „Jaskółka uwięziona” w kolejnej produkcji Allegro (wideo)Przebój Stana Borysa w wykonaniu Atanasa Wałkowa i Georginy Tarasiuk doczekał się filmowej wersji. Teledysk Allegro opowiada historię więzionej kobiety, nękanej obrazami katastrofy ekologicznej. W klipie wystąpili Katarzyna Pośpiech i Tomasz Drabek.