0 1 0 0 0 16.12.2016Polska agencja Imagine The Future wchodzi na rynki Dalekiego WschoduAgencja reklamowa Imagine The Future, zajmująca się optymalizacją sprzedaży w Internecie, powiększyła zasięg działań o 6 nowych rynków zagranicznych. Firma świadcząca do tej pory usługi w 29 państwach europejskich wyruszyła na podbój krajów Azji i Ameryki.
1 2 0 0 0 16.12.2016Królik Pampiś uczy dzieci, jak myć zęby. Kampania „Małe zęby, wielka moc” (wideo)Do końca grudnia trwa kampania „Małe zęby, wielka moc” prowadzona w ramach projektu „Dzieciństwo bez próchnicy”. To ogólnopolski program profilaktyczno-edukacyjny zainicjowany przez Ministerstwo Zdrowia. Skierowany jest do dzieci w wieku od 0 do 5 lat, ich rodziców, nauczycieli, a także do pielęgniarek, położnych, lekarzy pediatrów.
0 3 0 0 0 16.12.201610 najpopularniejszych gier na Androida – wyniki badania Spicy MobileRok 2016 niewątpliwie należał do „Pokémon Go” – gry, która w krótkim czasie od wprowadzenia na rynek wciągnęła około 200 mln osób z całego świata. Choć jej popularność ostatnio przygasła, wciąż można mówić o fenomenie. Wyniki badania Spicy Mobile pokazują, jakie gry na Androida angażowały Polaków w drugiej połowie roku.
1 1 0 0 0 16.12.2016Dove podejmuje wyzwanie Mannequin Challenge (wideo)W ostatnich tygodniach w Internecie pojawiły się liczne filmy ukazujące internautów zatrzymanych w przeróżnych pozach. To tzw. Mannequin Challenge. Wyzwanie podjęła też marka Dove.
0 1 0 0 0 16.12.2016Grupa Netsprint przejmuje WhitePressGrupa Netsprint kupiła 70% udziałów w spółce WhitePress. Tym samym firmy tworzą platformę content marketingu i reklamy natywnej oraz zapowiadają wejście na rynki zagraniczne.
0 1 0 0 0 15.12.2016IAB Polska publikuje „Przewodnik po reklamie natywnej”„Przewodnik po reklamie natywnej” został opracowany przez ekspertów IAB Polska skupionych w grupie roboczej content marketing i reklama natywna. Publikacja ma pomóc odbiorcom w zrozumieniu aktualnych, dynamicznych przemian na rynku reklamowym oraz zmian w sposobie konsumpcji mediów przez użytkowników.
1 1 0 0 0 15.12.2016„Para żubrów działa najlepiej” – zimowa odsłona kampanii marki (wideo)Żubr prezentuje zimowy spot. Odwołuje się w nim do sezonowości życia w Puszczy Białowieskiej.
1 1 0 0 0 15.12.2016„Lubię patrzeć, kiedy podskakują, jak biegasz” – NFZ Opole o profilaktyce raka piersi (wideo)Opolski oddział NFZ i TVP3 Opole przygotowały kampanię dotyczącą profilaktyki raka piersi. W spocie mężczyźni opowiadają o piersiach: „są cudowne”, „ich widok zawsze poprawia mi humor”, „wiesz, że lubię patrzeć, kiedy podskakują, jak biegasz”. Jeden z panów proponuje nawet pomoc w ich „masowaniu”. Po fali krytyki twórcy przepraszają i publikują zmienioną wersję spotu.
0 2 0 0 0 15.12.2016Pierwsza kampania outdoorowa marki SemilacSemilac, marka hybrydowych lakierów do paznokci, po raz pierwszy przygotowała kampanię outdoorową. Będzie reklamować konkurs prowadzony w mediach społecznościowych.
1 1 0 0 0 15.12.2016„Evan”, czyli historia w historii (wideo)Nastolatek imieniem Evan to bohater spotu fundacji Sandy Hook Promise. W krótkim filmie obserwujemy, jak chłopak w niestandardowy sposób nawiązuje znajomość z jedną z dziewczyn w szkole. Ta historia to jednak tylko przykrywka dla innej, zdecydowanie mroczniejszej opowieści.