0 1 0 0 0 12.12.2016Krajowa Spółka Cukrowa pod opieką agencji w social mediaPrzetarg na obsługę w mediach społecznościowych Krajowej Spółki Cukrowej wygrała agencja CreativeHarder. Umowa obejmuje stałą współpracę.
1 1 0 0 0 12.12.2016Zbyt krwawa „Historia na kartę” Orange – decyzja KER (wideo)Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła skargę na internetowy film Orange z serii „Historie na kartę”. Uznała, że zawiera on elementy przemocy i tym samym narusza normy Kodeksu etyki reklamy.
0 1 0 0 0 9.12.2016Discovery Communications i Agora zawarły porozumienieNadawca Discovery Communications ogłosił zawarcie porozumienia z Agorą. Ma ono zaowocować przygotowaniem oferty skierowanej specjalnie do odbiorców naziemnej telewizji cyfrowej, a dokładniej widzów nowego kanału Metro. Zadebiutował on 2 grudnia na ósmym multipleksie.
1 1 0 0 0 9.12.2016„Jaga” – kolejna z „Legend polskich” Allegro (wideo)9 grudnia Allegro zaprezentowało kolejny film z serii „Legendy polskie”. To „Jaga” – historia potężnej zielarki. Można zobaczyć w nim m.in. Katarzynę Pośpiech, Tomasza Drabka i Piotra Machalicę.
0 1 0 0 0 9.12.2016Duże marki nieświadomie finansują strony z fałszywymi newsami„Yoko Ono: w latach 70. miałam romans z Hillary Clinton” – taki nagłówek mogli niedawno zobaczyć czytelnicy serwisu World News Daily Report. Tuż obok znalazła się reklama samochodu firmy Fiat Chrysler Automobiles. Pokazuje to pewne zjawisko: duże marki często nieświadomie finansują strony internetowe rozpowszechniające fałszywe newsy.
0 3 0 0 1 9.12.2016Pornhub stworzył antystresową kolorowankęNa fali popularności kolorowanek antystresowych serwis pornograficzny PornHub przygotował „The Adult Adult Coloring Book”. Obrazki, które można pokolorować, prezentują sceny z filmów dla pełnoletnich użytkowników Internetu.
0 2 0 0 0 9.12.2016Innowacyjne firmy technologiczne z Europy Środkowej coraz bardziej liczą się w regionie EMEA – raport DeloitteW tegorocznym rankingu firm technologicznie innowacyjnych w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) znalazło się 39 firm z Europy Środkowej. Najwyżej, bo na trzecim miejscu w zestawieniu „Deloitte Technology Fast 500 EMEA” uplasowała się polska spółka Codewise. Odnotowała ona wzrost na poziomie ponad 13 tys. proc., czyli istotnie wyższy od średniego wzrostu w regionie EMEA (967 proc.).
0 1 0 0 0 9.12.2016Gemius sprawdził ulubione adresy polskich e-konsumentówNajpopularniejszym serwisem zakupowym w Polsce jest Allegro.pl – 61 proc. zasięgu wśród internautów. Drugi w rankingu jest Ceneo.pl (35 proc.), a trzeci Euro.com.pl (17 proc.). Firma Gemius przygotowała zestawienie dziesięciu najchętniej odwiedzanych adresów polskiego e-commerce.
0 1 0 0 0 8.12.2016AdTaily zmienia nazwę na Yieldbird8 grudnia grupa AdTaily zmienia nazwę. Pod marką Yieldbird świadczone będą nie tylko usługi dla wydawców związane z zarządzaniem ich powierzchniami reklamowymi. Oferowane będą pod nią także rozwiązania dla reklamodawców, dotychczas dostępne pod marką AdTaily. Głównym udziałowcem Yieldbird jest Agora.
1 1 0 0 0 8.12.2016Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie (wideo)Plus rozpoczyna kolejną aktywację zachęcającą do rejestrowania w jego sieci kart pre-paid. W trzech krótkich filmach Szymon Majewski i vloger Kuba Jankowski opowiadają o różnych rejestracjach, których doświadczamy w życiu.