5 1 0 0 0 7.12.2016„YouTube Rewind 2016” – podsumowanie roku na YouTube (wideo)Liczbą ponad miliona fanów może pochwalić się 25 polskich twórców z YouTube. Najpopularniejsi notują wyniki porównywalne do czołowych programów telewizyjnych – wynika z podsumowania „YouTube Rewind 2016”. „Dzieciaki prosto z więzienia...” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również gwiazd YouTube, m.in. kanałów takich jak Abstrachuje.TV i Cyber Marian.
0 1 0 0 0 7.12.2016Błędy językowe najbardziej irytujące w komunikacji firm na Facebooku – badanie SW ResearchPonad 40% internautów deklaruje, że drażni ich nieporadność językowa autorów postów publikowanych na Facebooku. Takie wyniki przyniosło badanie „Co najbardziej denerwuje użytkowników Facebooka w komunikacji firm”, przygotowane przez SW Research i Grupę On Board Think Kong.
1 1 0 0 0 6.12.2016Wigilia z dań gotowych w kampanii Virtu (wideo)Wraz z rozpoczęciem okresu przedświątecznego ruszyła kampania promocyjna marki Virtu – producenta chłodzonych dań gotowych. Produkty promowane będą w telewizji, prasie kobiecej oraz Internecie.
0 1 0 0 0 6.12.2016Fabryka Komunikacji Społecznej dla marek komercyjnychFabryka Komunikacji Społecznej od trzynastu lat zajmuje się tworzeniem i prowadzeniem kampanii społecznych, głównie dla organizacji pozarządowych i instytucji publicznych. Obecnie poszerza ofertę o tworzenie strategii i kreacji kampanii marek komercyjnych.
1 1 0 0 0 6.12.2016Amazon uruchamia sklep bez kas (wideo)Właśnie otwarty został Amazon Go. To pilotażowy sklep spożywczy, w którym nie ma kas. Kupujący mogą po prostu zapakować towar do torby i wyjść. Zakupy są rozliczane później poprzez konto na Amazonie.
0 2 0 0 0 6.12.2016Polacy wydadzą na prezenty świąteczne więcej niż w ubiegłym roku – badanie Maison & PartnersZwyczaj obdarowywania bliskich prezentami pod choinkę jest w Polsce silny. Prezenty świąteczne lubi kupować większość Polaków (77 proc.). Pod świąteczne drzewka trafią przede wszystkim zabawki, perfumy i kosmetyki. Ponad połowa badanych zamierza wydać na upominki ponad 300 zł – wynika z badania opinii przeprowadzonego na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand” przez Maison & Partners.
0 1 0 0 0 6.12.2016Stanley Black & Decker wybiera McCann WorldgroupAmerykański producent narzędzi przemysłowych i ręcznych Stanley Black & Decker wybrał McCann & MRM jako wiodącą agencję w regionie CEE. Warszawska firma będzie odpowiedzialna za obszar strategii i kreacji, a także działania w Internecie.
0 3 0 0 0 6.12.2016Mehoffer na święta w krakowskiej BonarceŚwiąteczna kreacja reklamowa krakowskiego centrum handlowego Bonarka czerpie inspiracje z Młodej Polski. Nawiązano w niej do witraży jednego z najsłynniejszych przedstawicieli epoki – Józefa Mehoffera.
0 3 0 0 0 6.12.2016Dobre wyniki bankowych infolinii w badaniu ARC Rynek i OpiniaBankowe infolinie są dobrze oceniane przez klientów. Na pozycję lidera powrócił PKO BP, zaś największą poprawę w ciągu ostatniego roku odnotowały: Bank Pekao oraz Alior Bank. Jednocześnie klienci nieco dłużej niż pół roku temu poczekają na połączenie z konsultantem (7 sekund) oraz odpowiedź e-mailową (2,7 godziny) – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 6.12.2016Kto odwiedza strony internetowe banków? Analiza GemiusaBlisko 70 proc. polskich internautów zagląda na strony internetowe banków. Kim są, gdzie mieszkają, w jakim są wieku i jakie mają wykształcenie? Szczegółowy profil odwiedzających serwisy bankowe przedstawia analiza firmy Gemius.