1 3 0 0 0 6.12.2016„Mam smaka na maka” w zimowej odsłonie (wideo)Rusza świąteczno-noworoczna odsłona kampanii McDonald’s Polska „Mam smaka na maka”. Spot i kreacje OOH utrzymano w zimowej stylistyce.
0 1 0 0 0 5.12.2016Zenith prognozuje stabilny wzrost rynku reklamowego (infografika)Globalny rynek reklamowy rośnie dzięki coraz większym inwestycjom w reklamę social media i online wideo. Za 3 lata globalne wydatki na reklamę w mediach społecznościowych przekroczą 50 mld dol. i będą wyższe niż wydatki na reklamę w dziennikach – przewiduje Zenith.
0 1 0 0 0 5.12.2016Na warszawskiej Pradze powstaje mural Wedla. To nielegalna reklama?Na ścianie przy ul. Targowej 64 na rogu z Ząbkowską w Warszawie powstaje właśnie mural. Ukazuje Jana Wedla i głównego technologa firmy, który przedstawia właścicielowi fabryki nową piankę – ptasie mleczko. Jak donosi Stowarzyszenie Miasto Jest Nasze, to nielegalna reklama.
0 3 0 0 0 5.12.2016Ranking aplikacji mobilnych według Spicy MobileAgencja Spicy Mobile prezentuje ranking top 10 aplikacji w październiku 2016 r. wśród użytkowników smartfonów i tabletów z systemem Android. W czołówce znalazły się YouTube, Messenger i Facebook.
0 4 0 0 0 5.12.2016Przyszłość marketingu to integracja działań i tradycyjny e-mail – raport Grupy SareE-mail marketing nie traci na znaczeniu, a najbardziej liczą się w nim: dobre targetowanie i personalizacja wiadomości. Nie wszystkie firmy stosują jednak takie rozwiązania. Nie wszystkie również mają skuteczne narzędzia do monitorowania efektów – pokazuje 13. raport Grupy Sare na temat poczty elektronicznej.
0 1 0 0 0 5.12.2016Sześć nagród dla agencji z Polski na festiwalu Eurobest w Rzymie2 grudnia, podczas gali zamykającej Eurobest Festival of Creatives 2016 w Rzymie, wręczono statuetki zwycięzcom konkursu. Agencje z Polski znalazły się na siedmiu listach wśród nominowanych, a finalnie otrzymały 6 nagród. Zgłoszone prace oceniało 116 członków jury z całej Europy.
1 1 0 0 0 5.12.2016„Przepis na niezapomniane święta” w kampanii Delecty (wideo)1 grudnia ruszyła kampania promująca Pierniczki Korzenny Smak oraz posypki do dekoracji wypieków z linii Decorada marki Delecta. Komunikacja w telewizji i punktach sprzedaży potrwa do 25 grudnia.
0 1 0 0 0 5.12.2016Wirtualna rzeczywistość już nie taka obca – badanie IRCenterLiczba wyszukań haseł związanych z wirtualną rzeczywistością w Google wzrosła z 5200 w sierpniu 2015 r. do 57 000 w październiku 2016 r., co daje wzrost o 996%. Wśród najszybciej rosnących wyszukań związanych z tym tematem najczęściej pojawiały się hasła dotyczące PlayStation VR oraz Samsunga Gear VR – pokazuje analiza IRCenter.
0 1 0 0 0 5.12.2016Tymbark wybrał agencję BardzoPrzetarg na obsługę dwóch linii produktowych marki Tymbark wygrała agencja Bardzo. Poprowadzi działania w zakresie ATL z rozwinięciem na zasięgowe aktywności w Internecie.
0 1 0 0 0 5.12.2016TVP szuka domu mediowego do obsługi 8-milionowego budżetuTelewizja Polska ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów. Umowa podpisana zostanie na 12 miesięcy. Budżet wynosi 7 991 000 zł netto.