0 1 0 0 0 5.12.2016Polski Black Friday online właściwie bez obniżek – analiza DeloitteBlack Friday i Cyber Monday, promowane przez sklepy online jako dni znacznych obniżek, wcale nie przyniosły atrakcyjnych okazji. Różnica cen w tych dniach w porównaniu do poprzedzającego tygodnia wyniosła od 0 do 2 proc. W ramach badania „Świąteczny barometr cenowy” Deloitte, Dealavo i Google przeprowadziły analizę ofert 800 sklepów internetowych.
1 3 0 0 2 5.12.2016„Dymem z pieca zabijasz” – kampania społeczna Małopolski (wideo)98% Małopolan oddycha powietrzem, które zawiera zbyt dużą ilość rakotwórczego benzo(a)pirenu. To problem szczególnie dotkliwy w okresie jesienno-zimowym, kiedy rozpoczyna się sezon grzewczy. Dlatego pod koniec listopada wystartowała kampania pod hasłem „Dymem z pieca zabijasz”.
2 4 0 0 1 4.12.2016Kalendarz Pirelli 2017 – bez makijażu i retuszu (wideo)W najnowszej edycji kalendarza Pirelli znów wystąpiły sławne kobiety. Tym razem m.in. znane aktorki dały się sfotografować bez makijażu, a zdjęcia nie zostały poddane retuszowi.
0 1 0 0 0 3.12.2016Znamy zwycięzców Złotych Spinaczy 20162 grudnia odbyła się gala 14. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury nagrodziło projekty w 27 kategoriach.
0 1 0 0 0 2.12.2016Kreatury 2016 rozdaneW 20. konkursie Kreatura jury przyznało 45 nominacji, 37 wyróżnień, 11 statuetek i nagrodę specjalną. Grand Prix powędrowało do agencji Walk za kampanię „Nie chcę być strażakiem” dla Fundacji Integracja. Do konkursu napłynęło w tym roku 137 zgłoszeń.
0 1 0 0 0 2.12.2016Hey OK – specjalistyczna agencja marketingu kierowanego do niepełnosprawnych3 grudnia, w Światowym Dniu Osób Niepełnosprawnych, rozpocznie działalność HeyOK.pl. To agencja, która będzie pomagać w skutecznej komunikacji marketingowej z osobami niepełnosprawnymi.
1 1 0 0 0 2.12.2016Pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa Blika (wideo)Budowanie świadomości marki, zachęcenie potencjalnych użytkowników do korzystania oraz pokazanie wygody, szybkości i bezpieczeństwa płatności – to główne cele multimedialnej kampanii reklamowej systemu płatności mobilnych Blik. Działania wystartowały 2 grudnia.
1 1 0 0 0 2.12.2016Wyzwanie Tesa Powerstrips (wideo)W ramach kampanii promocyjnej plastrów Tesa Powerstrips marka rzuciła wyzwanie mieszkańcom Poznania. Zaproponowała przechodniom zakład, w którym wygrać można było od 50 do 200 zł.
0 1 0 0 0 2.12.2016Trzecie spotkanie „Let’s meet to talk about Artificial Intelligence”Miłośnicy tematu sztucznej inteligencji spotykają się 8 grudnia w Krakowie. Po raz trzeci podczas „Let’s meet to talk about Artificial Intelligence” będą mogli wymienić się doświadczeniami i podyskutować na temat AI.
1 1 0 0 0 2.12.2016„Wielkimi krokami do świąt” – kampania Decathlonu (wideo)Ruszyła kampania sieci sklepów Decathlon, przedstawiająca propozycje prezentów pod choinkę. Jej autorzy postanowili w dosłowny sposób pokazać kroki, które przybliżają ludzi do świąt.