3 1 0 0 0 2.12.2016Gwiazdy polskiego YouTube w świątecznym klipie Coca-Coli (wideo)Coca-Cola Polska przygotowała kolejny świąteczny spot. Tym razem zobaczymy w nim popularnych twórców z serwisu YouTube.
0 1 0 0 0 2.12.2016Nagrodzeni w jubileuszowej edycji Mixx AwardsPo raz dziesiąty wręczono nagrody w konkursie Mixx Awards organizowanym przez IAB Polska. Najwięcej nagród zdobyły kampanie marek Allegro, Orange, Carrefour i H&M, a także Theraflu Thermoscanner oraz akcje społeczne: „Łap jaja”, „Nie chcę być strażakiem” i działania SOS Wiosek Dziecięcych. Najwięcej zwycięskich kampanii zgłosiła agencja VML Poland, zdobywając tytuł Agencji Roku. Marketerem Roku został McDonald’s, zaś Człowiekiem Roku – Olgierd Cygan.
0 1 0 0 0 1.12.2016MSLGroup ujawnia system wynagrodzeńMSLGroup przedstawiła swoje widełki płacowe w relacji do stażu pracy na poszczególnych stanowiskach. Ruch ten ma być odpowiedzią na potrzeby pracowników, a także klientów, którzy mają kłopoty z porównaniem ofert różnych agencji PR ze względu na brak wypracowanych standardów nazewnictwa stanowisk względem doświadczenia.
0 1 0 0 0 1.12.2016Publicis Media poszerza skalę usług i kompetencji w PolsceHolding Publicis Media ukonstytuował struktury na polskim rynku. Polska jest jednym z dwudziestu jego największych rynków. Transformacja wynikała z ogłoszonej wiosną 2016 r. strategii biznesowej.
1 7 0 0 0 1.12.2016Justyna Steczkowska w kalendarzu Gatty na 2017 r. (wideo)Gatta zaprezentowała kalendarz na zbliżający się 2017 r. ze zdjęciami Justyny Steczkowskiej. Współpraca marki z piosenkarką trwa od ponad piętnastu lat.
0 3 0 0 0 1.12.2016Polacy zainteresowani sportem – badanie ARC Rynek i OpiniaWażne imprezy sportowe wpływają na wzrost zainteresowania sportem wśród Polaków, a tym samym oglądalność widowisk sportowych. Odsetek osób oglądających je wzrósł w okresie maj–sierpień 2016 r. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego o 17 p.p. Najpopularniejszą dyscypliną pozostaje piłka nożna – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.
0 2 0 0 3 1.12.2016Drutex odświeża wizerunek i prezentuje nowe logoFirma Drutex wdrożyła nową identyfikację wizualną. Jest to element szerszej strategii mającej wzmocnić globalny wizerunek przedsiębiorstwa, które obchodzi swoje 30-lecie. Kreacja ma być wyrazem zmian, jakie zachodzą w firmie w ostatnich latach.
0 1 0 0 0 1.12.20162016 r. zamknie się dynamiką wzrostu wydatków na reklamę w Internecie na poziomie 15–20% – prognozuje IAB PolskaDynamika wzrostu wydatków na reklamę w Internecie osiągnie na koniec 2016 r. 15–20% – wynika z raportu IAB Polska „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2016–2017”. Programmatic, wideo oraz marketing oparty na treściach będą najważniejszymi siłami napędowymi rynku reklamy online zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej. Kanał mobilny będzie stale zyskiwał na znaczeniu, jednak ciągle nie zdominuje rynku.
2 1 0 0 0 1.12.2016Volvo Trucks holuje paralotniarza w kolejnym filmie z serii „Live Test” (wideo)Dotychczas w filmach Volvo Truck widzieliśmy m.in. CEO firmy stojącego na samochodzie zawieszonym kilka metrów nad wodą, chomika prowadzącego ciężarówkę czy niesamowity szpagat na samochodowych lusterkach w wykonaniu Jean-Claude’a Van Damme’a. Tym razem marka pokazała, jak za pomocą ciężarówki holować paralotniarza.
0 1 0 0 0 1.12.2016Obsługa klienta powinna być elementem cyfrowej transformacji – raport SalesforceTransformacja cyfrowa szczególnie zmusza firmy do dbania o jakość obsługi klientów. Dotyczy to zarówno dostosowania obsługi do różnic pokoleniowych, jak i usprawniania komunikacji firm z rynkiem – pokazuje raport „2016 Connected Subscriber Report for the Communications Industry” firmy Salesforce.