Espresso

29 listopada 2016

28 listopada 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2016

Czy nadążamy za zmianami? Raport „Nowa rola marketingu”

Do grona rzeczy pewnych, oprócz śmierci i podatków, dołączyła zmiana, która jest dzisiaj czymś stałym. Można odnieść wrażenie, że nadążanie za pojawiającymi się trendami i narzędziami marketingowymi to wyścig bez mety. Tegoroczna edycja badania Mind Progress Group i IPC dotyczy zatem nowej roli marketingu, poziomu cyfryzacji polskich specjalistów tej dziedziny i tempa przyswajania przez nich innowacji.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.11.2016

Jak wyrazić to, co najważniejsze, gdy brakuje słów? Świąteczna reklama Allegro (wideo)

W ubiegłym roku marka Allegro spytała Polaków o to, czego naprawdę szukają w życiu. Odpowiedzi pokazały, że liczą się wartości nieprzemijające i niematerialne: szczęście, miłość, bliskość, zdrowie, cel, sens życia. Sukces zawodowy, pozycja społeczna, przygody zeszły na plan dalszy. Bohater nowej reklamy świątecznej dzięki zakupom przez Internet pokonuje własne ograniczenia, by budować więzi międzypokoleniowe.

Poprzednie Następne