2 1 0 0 0 23.11.2016„Lubimy zielone” – interaktywny billboard Škody (wideo)14 listopada w Warszawie przy skrzyżowaniu na Górczewskiej stanął interaktywny ekran LED. Reagował na zmianę świateł. Ogólne hasło „Co łączy Polaków?” zmieniało się wtedy na „Lubimy zielone”. W ten sposób Škoda uzupełnia trwającą właśnie kampanię.
0 1 0 0 0 23.11.2016„Jak nowe technologie zmieniają biznes” – premiera książki Krzysztofa RatnicynaW książce „Jak nowe technologie zmieniają biznes” Krzysztof Ratnicyn podpowiada, jak efektywnie wykorzystać nowe technologie w biznesie. Przekonuje także, że równie dobrze jak wielkie korporacje mogą robić to małe i średnie firmy oraz mikroprzedsiębiorstwa.
0 1 0 0 0 23.11.2016Nowe oblicze PR-u w książce Anny Miotk„Nowy PR. Jak Internet zmienił public relations” to książka Anny Miotk opisująca trendy w Internecie, które wpłynęły na zmiany w uprawianiu public relations. Zawiera obszerną charakterystykę najważniejszych kierunków rozwoju PR.
5 1 0 0 0 22.11.2016„Ja? Pracuję w Maku!” – kampania wizerunkowa McDonald’s Polska (wideo)22 listopada McDonald’s Polska wystartował z kampanią „Ja? Pracuję w Maku!”. Ten projekt employer brandingowy prezentuje pracowników firmy, ich pasje i zainteresowania. Mówi o różnorodności zespołu i jego autentycznych wartościach.
0 3 0 0 0 22.11.2016Politechnika Warszawska wprowadza nowy system identyfikacji wizualnejNowe znaki, specjalna paleta barw, oryginalne fonty – Politechnika Warszawska wdraża system identyfikacji wizualnej. Będzie on podstawowym narzędziem kreowania marki uczelni.
1 1 0 0 0 22.11.2016Adidas Football i Paul Pogba zapowiadają kolekcję Red Limit (wideo)Marka Adidas Football wprowadza na rynek kolekcję Red Limit. Buty dostępne są w trzech wersjach: boiskowej, ulicznej oraz do codziennego użytku. W spocie wystąpił piłkarz Paul Pogba.
0 1 0 0 0 22.11.2016P&G o połowę zredukował liczbę agencji, z którymi współpracujeW ciągu ostatnich trzech lat Procter & Gamble zredukował liczbę agencji PR i reklamowych, z którymi współpracuje, o około połowę. Ten krok ma zoptymalizować wydatki na promocję.
0 1 0 0 1 22.11.2016Internauci na tropie butów – ślady prowadzą na Facebooka, Twittera i Instagrama. Analiza IMMW ciągu trzech analizowanych tygodni w Internecie i social media pojawiło się ponad 82 tys. wzmianek na temat obuwia – wynika z badania IMM. Kupujemy, sprzedajemy i szukamy idealnych butów, które muszą być przede wszystkim ładne, wygodne oraz dobre jakościowo. Inspirują nas m.in. blogerki, które przez swoje kanały społecznościowe promują wybrane marki.
0 1 0 0 0 22.11.2016Praca za czytanie książek – akcja promująca czytelnictwo15 pracodawców, w tym największe krajowe i międzynarodowe firmy, postawiło kandydatom do pracy nietypowy warunek. W aktualnie prowadzonych rekrutacjach poszukiwane są osoby, które muszą wykazać się nie tylko odpowiednimi kwalifikacjami, doświadczeniem czy znajomości języka obcego, ale również zamiłowaniem do książek.
1 1 0 0 0 22.11.2016Nieudany napad na Bank Żywności (wideo)Federacja Polskich Banków Żywności rozpoczęła kampanię, która ma w prosty i przystępny sposób uświadomić Polakom, czym zajmuje się organizacja. Spot zatytułowany „Włamanie” to przewrotna historia trzech włamywaczy, którzy postanawiają obrabować bank. Jak się jednak okazuje, nie wszystko idzie według ich planu.