0 3 0 0 0 22.11.2016Filmy na żywo i znikające zdjęcia – Instagram coraz bardziej podobny do SnapchataInstagram wprowadził dwie nowe funkcje, które mają ułatwiać dzielenie się każdą chwilą. Pierwsza to filmy na żywo w Instagram Stories. Drugą są znikające zdjęcia i filmy do prywatnych i grupowych konwersacji w Instagram Direct.
1 1 0 0 0 21.11.2016Agencja Bardzo ze srebrem na Epica Awards 2016 (wideo)Spot „Gitara” przygotowany dla Allegro przez agencję Bardzo zdobył srebro w konkursie Epica Awards 2016. Jest to jedyna praca z Polski nagrodzona w tym roku.
1 1 0 0 0 21.11.2016„Nie mów do mnie taras!” – Otodom promuje aplikację mobilną (wideo)Serwis nieruchomości Otodom rozpoczął kampanię online pod hasłem „Szukaj tam, gdzie lubisz”. W pierwszym ze spotów nawiązuje do postaci perfekcyjnej pani domu.
1 1 0 0 0 21.11.2016GigaGigaNet w kampanii Virgin Mobile (wideo)21 listopada ruszyła kampania Virgin Mobile prezentująca GigaGigaNet. Promocja pozwala na podwojenie liczby gigabajtów. Komunikacja będzie prowadzona w telewizji, kinie, radiu i mediach online.
0 1 0 0 0 21.11.2016Światowy Dzień Telewizji. Jak często oglądamy TV?21 listopada przypada Światowy Dzień Telewizji – święto ustanowione przez ONZ w uznaniu globalnego wpływu tego medium na kulturę. Firmy badawcze z całego świata przygotowały dane obrazujące zasięg i popularność telewizji, która pozostaje najpopularniejszym środkiem masowego przekazu.
1 1 0 0 0 21.11.2016„Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy” – kinowa kampania Panoramy Firm (wideo)W kinie oraz Internecie rozpoczęła się kampania reklamowa wyszukiwarki lokalnej PanoramaFirm.pl. Akcja inspirowana jest popularnymi hitami filmowymi. Będzie trwała do końca 2016 r.
0 1 0 0 0 21.11.2016Centrum Kongresowe ICE Kraków tworzy folder na InstagramieZespół Krakowskiego Biura Festiwalowego, operatora ICE Kraków, przygotował folder centrum kongresowego dostępny z poziomu Instagrama. Plan promocji zakłada łączenie świata on- i offline.
0 4 0 0 0 21.11.2016Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest20 października poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest we wszystkich trzech kategoriach: Young Creatives Integrated, Just Creatives oraz Young Creatives Planners. Nagrodą jest wyjazd na festiwal Eurobest odbywający się w tym roku między 30 listopada a 2 grudnia w Rzymie. Ponadto dwa najlepsze zespoły w kategorii Young Creatives Integrated wezmą udział w międzynarodowym finale konkursu.
1 1 0 0 0 21.11.2016Huawei zachęca: w święta odłóżcie smartfony na bok (wideo)Czas świąt powinien być tym szczególnym okresem w roku, kiedy na bok odkładamy smartfony i koncentrujemy się na bliskich. Aby zwrócić na to uwagę, marka Huawei rozpoczęła kampanię „Be Present”.
0 3 0 0 0 21.11.2016Dramat instagramerek w kampanii marki TefalRuszyła kampania promująca żelazka i generatory pary Tefal. Marka zaprosiła do współpracy 30 użytkowniczek Instagrama, które interesują się modą i dbają o swoje ubrania.