0 1 0 0 0 17.11.2016W czarny piątek możliwe o 70% więcej zamówień w e-sklepach – prognozuje RTB House (infografika)Zamówień w sklepie internetowym podczas Black Friday może być o 70% więcej, a ruch na stronie może okazać się kilkakrotnie wyższy niż przeciętnie – wynika z analiz RTB House. Firma wzięła pod lupę setki kampanii zrealizowanych w ubiegłym roku na blisko 40 rynkach, by oszacować potencjał zakupowy w nadchodzącym okresie sprzedażowym.
0 4 0 0 0 17.11.2016„Let go” – marka Sloggi promowana w prasie i na outdoorzeWystartowała kampania bieliźniarskiej marki Sloggi. Akcja „Let go” promuje styl życia pełen wolności i komfortu.
0 2 0 0 0 17.11.2016Na co czekają Sokół i Dawid Podsiadło? Teaser Johnniego WalkeraMarka Johnnie Walker zapowiedziała kolejną odsłonę kampanii, w której udział biorą raper Sokół i Dawid Podsiadło. To element projektu „Rób to, w co wierzysz”.
0 2 0 0 0 17.11.2016Rekordowe wydatki handlu na reklamę. Lidl na prowadzeniuWydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego sektora w 2015 r. W porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku jest to wzrost o 26%. Najwięcej inwestują reklamodawcy z kategorii super- i hipermarkety – pokazuje analiza domu mediowego Codemedia.
0 1 0 0 0 17.11.2016„… tak na marginesie strategii” – nowa książka Marka StaniszewskiegoMarek Staniszewski w swojej najnowszej książce oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
1 1 0 0 1 17.11.2016Alibaba w spocie łączy slogany marek i opowiada historię (wideo)Chiński serwis Alibaba z okazji tegorocznego Dnia Singli, czyli święta zakupów (11 listopada) przygotował niecodzienny spot. Połączył w nim slogany największych globalnych marek, tworząc z nich spójną historię.
0 3 0 0 0 17.11.2016Spicy Mobile: Zakupy spożywcze ze smartfonem to wciąż niszaBlisko co piąty użytkownik smartfona odwiedza za jego pomocą strony popularnych sieci spożywczych – wynika z danych firmy Spicy Mobile zgromadzonych na platformie Mobigate. Aplikacje mobilne sklepów nie cieszą się już takim zainteresowaniem. Zasięg najpopularniejszych oscyluje wokół 2%.
0 1 0 0 0 17.11.2016Ukazała się książka „Zwycięskie strategie” Stevena Kruppa i Paula J. H. SchoemakeraSteven Krupp i Paul J. H. Schoemaker zasypują przepaść między dwiema dziedzinami: przywództwem i myśleniem strategicznym. Stapiają ją w jedną dyscyplinę. Książka „Zwycięskie strategie” pokazuje, w jaki sposób można rozwijać przywództwo strategiczne w coraz bardziej niepewnym świecie.
0 2 0 0 0 17.11.2016Rola komunikacji korporacyjnej – badanie ARC Rynek i OpiniaWedług przedstawicieli polskich i międzynarodowych firm komunikacja korporacyjna ma dwa ważne zadania do spełnienia. Pierwszym z nich jest całościowa komunikacja firmy ze wszystkimi grupami interesariuszy (40%). Drugie to strategiczne zarządzanie komunikacją w celu budowania reputacji (28%) – pokazuje badanie przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie agencji Public Dialog.
0 2 0 0 0 16.11.2016Którego Tigera złapiesz? – kampania marki na outdoorzeMarka Tiger rozpoczęła kampanię reklamy zewnętrznej, w której prezentuje nowe napoje i ich działanie. W ośmiu miastach pojawiły się reklamy na przystankach. Kreacje są widoczne również na tyłach miejskich autobusów.