0 1 0 0 0 16.11.2016Rozwój kanału mobilnego w handlu i finansach zbadany przez IAB Polska i MindsharePonad połowa europejskich marek branży retail dysponuje własną aplikacją mobilną, a w finansach wskaźnik ten wynosi blisko 3/4. W 2015 r. co piąty brand handlowy w Europie oferował e-zakupy na swoich stronach, a dziś zakupy przez Internet można zrobić u 2/3 z nich, także na urządzeniach mobilnych – pokazuje analiza IAB Europe, zrealizowana lokalnie przez Mindshare we współpracy z IAB Polska.
1 1 0 0 0 16.11.2016Historia Eugeniusza Bardachy z „Operacji Bazyliszek” w kolejnym coverze Allegro (wideo)W ramach „Legend polskich” Allegro powstał cover piosenki „Mój jest ten kawałek podłogi”. Teledysk opowiada historię Eugeniusza Bardachy z filmu „Operacja Bazyliszek”. W tej roli występuje Olaf Lubaszenko.
0 1 0 0 0 16.11.2016Firma Nestlé Polska wybrała dom mediowyKoncern spożywczy Nestlé Polska ogłosił wyniki przetargu na obsługę mediową. Powierzył ją ponownie firmie MEC Global.
1 1 0 0 0 16.11.2016A Ty kiedy ostatnio zrobiłeś coś po raz pierwszy? – kampania SOS Wiosek Dziecięcych (wideo)Pierwsza zabawa w chowanego, pierwszy przyjaciel, pierwsze zwycięstwo i przede wszystkim – pierwsza gwiazdka. Takie wspomnienia tworzą szczęśliwe dzieciństwo. A gdyby ich zabrakło?
0 1 0 0 0 16.11.2016Znamy wyniki XI edycji Superbrands PolskaPierwszy w historii tytuł przyznany marce własnej, awans w wymagającej kategorii oraz kilku debiutantów w konkursie Superbrands. Po dziesięciu edycjach w Polsce metodologia wyłaniania najsilniejszych brandów na rynku została zmodyfikowana tak, by w jeszcze większym stopniu uwzględnić głos konsumenta i jego skłonność do polecania marek innym.
0 5 0 0 0 16.11.2016FoodCare i Maspex spotkają się w sądzie na rozprawie o plagiatFirma FoodCare poinformowała o rozpoczęciu postępowania sądowego przeciw Maspexowi. Ma ono dotyczyć marek Frugo oraz Life. Zdaniem FoodCare napój konkurenta „wykorzystuje pomysły objęte ochroną prawa autorskiego”.
1 1 0 0 0 16.11.2016Ahmad Tea London w kampanii uczy herbacianego savoir vivre’u (wideo)Prawdziwa dama i prawdziwy dżentelmen – to bohaterowie kampanii „Ahmad Tea London. Z zasady czysto brytyjska”, która promuje herbatę firmy Levant Foods. Aktywności rozpoczęły się 11 listopada i są prowadzone głównie w kinie oraz Internecie.
1 1 0 0 0 16.11.2016„Świętuj po swojemu” – zachęca Vivus.pl (wideo)Wystartowała świąteczna kampania reklamowa marki Vivus Finance. Firma pożyczkowa przekonuje w spocie, że czasem do zrealizowania marzeń potrzeba bardzo niewiele.
0 1 0 0 0 16.11.2016WPP i Spotify nawiązują globalne partnerstwoSpotify oraz The Data Alliance będąca częścią Grupy WPP ogłosiły nawiązanie globalnego partnerstwa. Jego celem jest współpraca w zakresie danych, technologii, innowacji oraz rozwiązań programowych. Grupa WPP będzie miała dostęp do danych dotyczących preferencji oraz zachowań 100 mln użytkowników serwisu w 60 krajach, w których jest on dostępny.
0 1 0 0 0 15.11.2016Do 2040 r. majątek netto Polaków powiększy się do 18 bln zł – prognoza PI Research i BZ WBKW ciągu kilkunastu kolejnych lat polskie społeczeństwo czeka rewolucja majątkowa – wynika z raportu „Prognoza majątku – jak demografia zmieni aktywa Polaków”, przygotowanego przez PI Research na zlecenie BZ WBK. Do 2040 r. wartość netto aktywów Polaków zwiększy się o 70 proc., osiągając poziom 18 bln zł. Średnia wartość brutto majątku rodziny wzrośnie z 500 do 861 tys. zł.