1 1 0 0 0 9.11.2016Allegro ożywia Bazyliszka. Kolejna z „Legend polskich” (wideo)Wieki temu budził grozę wśród mieszkańców Warszawy. Teraz powraca, by siać postrach w Internecie. „Operacja Bazyliszek” to kolejny film krótkometrażowy, który powstał w ramach projektu „Legendy polskie” Allegro. W głównych rolach występują Paweł Domagała, Olaf Lubaszenko i Michalina Olszańska.
0 2 0 0 0 9.11.2016Spadki wydatków na promocję e-commerce w I połowie 2016 r.Wydatki mediowe branży e-commerce w pierwszej połowie 2016 r. wyniosły prawie 92 mln zł. To o 23% mniej niż w analogicznym okresie 2015 r. – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. O 41% zmniejszyły się również nakłady na promocję online. Internet pozostaje jednak medium najczęściej wybieranym przez reklamodawców z tej branży.
0 2 0 0 0 9.11.2016Promocje cenowe w górę, konkursy i degustacje w dół – badanie ARC Rynek i OpiniaNajlepszą promocją zdaniem Polaków jest obniżka ceny produktu lub usługi – korzystanie z niej deklaruje coraz więcej badanych. Z kolei w ciągu roku o połowę spadł odsetek osób biorących udział w konkursach. Istotnie mniej osób uczestniczyło również w degustacjach produktów – wynika z „Monitora promocji 2016” ARC Rynek i Opinia.
1 1 0 0 0 9.11.2016Saeco promuje ekspresy w telewizji oraz Internecie (wideo)4 listopada wystartowała pierwsza szerokozasięgowa kampania marki Saeco (Philips). Ma przyciągnąć nowych użytkowników automatycznych ekspresów do kawy.
0 2 0 0 0 9.11.2016„Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej” – pierwsza taka publikacja na polskim rynkuEventy są coraz częściej wykorzystywanym narzędziem komunikacji marketingowej. Rośnie świadomość ich skuteczności, wzrasta też poziom wymagań stawianych agencjom eventowym. Branża eventowa rozwija się dynamicznie, a wraz z nią wiedza na temat event marketingu. W odpowiedzi na te zjawiska powstała książka „Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej”.
0 3 0 0 2 9.11.2016Lidl kończy promocję, w ramach której można było otrzymać zwrot pieniędzy za niesatysfakcjonujący zakup8 listopada Lidl zakończył promocję „Sprytnie i tanio kupować marki Lidla! Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy”. Powód? Klienci wykorzystywali ją, masowo przywożąc do sklepu puste opakowania i żądając zwrotu pieniędzy.
1 1 0 0 0 8.11.2016Hoop Cola zachęca do wysłania gwiazdki bliskim, za którymi tęsknimy (wideo)7 listopada marka Hoop Cola rozpoczęła kampanię „Prześlij gwiazdkę”. Działania prowadzone będą do świąt Bożego Narodzenia. Oś opowieści przedstawionej w spocie stanowi tradycja wspólnego wypatrywania pierwszej gwiazdki, której pojawienie się jest znakiem do rozpoczęcia kolacji wigilijnej.
2 1 0 0 0 8.11.2016Wojciech Mann i Marcel Borowiec w kampanii Saturna (audio, wideo)Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn. 8 listopada wystartowała odsłona radiowa, a dzień później rozpocznie się telewizyjna. W spotach zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta.
1 1 0 0 0 8.11.2016„Miniratka łączy na święta” w kampanii PKO BP (wideo)PKO Bank Polski rozpoczął świąteczną kampanię „Miniratka łączy na święta”. Promuje pożyczkę gotówkową oraz możliwość uzyskania dodatkowych środków do 25% konsolidowanej kwoty.
1 1 0 0 0 8.11.2016Szafy Ikei bez potworów (wideo)Co zrobić, gdy w naszej szafie znajduje się przejście do równoległego wymiaru, przez które przedostają się potwory kradnące rzeczy? Pójść do Ikei po nowy mebel – proponuje Grupa Filmowa Darwin.