1 3 0 0 0 8.11.2016Marka NC+ wyśpiewała ofertę w szczecińskiej filharmonii (wideo)W gmachu Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie chór wspomagany przez solistę wyśpiewał ofertę, którą platforma NC+ przygotowała dla klientów z okazji zbliżających się świąt. Koncert prowadzony jest przez dwóch dyrygentów: Krzysztofa Stelmaszyka oraz Rafała Cieszyńskiego – aktorów znanych już z reklam platformy.
0 1 0 0 0 8.11.2016„Polak w drodze – wydatki kierowców” – wyniki badania (infografika)Co czwarty kierowca w Polsce wydaje na paliwo ponad 500 zł miesięcznie, a prawie 46 proc. przeznacza na ten cel nie więcej niż 300 zł. Zdecydowana większość przejeżdża rocznie dystans do 20 tys. km – pokazało badanie przygotowane przez IBRiS dla Santander Consumer Banku.
0 1 0 0 0 7.11.2016Mixx Awards 2016: jury wskazało kampanie, które mają szanse na nagrodyOdbyło się ostatnie posiedzenie jury konkursu Mixx Awards 2016, organizowanego przez IAB Polska. Do tegorocznej edycji wpłynęła rekordowa liczba 226 zgłoszeń, z których do konkursu zakwalifikowano 218 prac. Wśród najczęściej nominowanych są kampanie Allegro, H&M i Orange.
1 1 0 0 0 7.11.2016Powraca kampania „Tyskiego najlepszego!” (wideo)„Zwycięstwa”, „Radochy”, „Przygód” – tego m.in. można życzyć za pośrednictwem etykiet na butelkach piwa marki Tyskie. W sumie przygotowano 23 warianty życzeń.
1 0 0 0 0 7.11.2016Ojczyźnie można oddać serce, ale także wątrobę, trzustkę albo nerkę – spot Dawcy.pl„Ojczyzna to inni ludzie” – ta myśl łączy bohaterów spotu, który z okazji 11 listopada przygotowano w ramach kampanii Dawca.pl na rzecz świadomego dawstwa narządów. W filmie wystąpili Polacy, których na co dzień więcej dzieli niż łączy. To m.in. Anna Grodzka, Arkadiusz Onyszko i Omenaa Mensah.
1 1 0 0 0 7.11.2016Serwis Motomi wchodzi na polski rynek i startuje z kampanią „Ogłoszenia” (wideo)7 listopada rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek markę Motomi – serwis ogłoszeń motoryzacyjnych należący do Pixel Office. Jest on promowany jako alternatywa dla dotychczas spopularyzowanych platform sprzedaży i kupna samochodów.
1 2 0 0 0 7.11.2016Coca-Cola inauguruje świąteczną kampanię (wideo)7 listopada Coca-Cola rozpoczyna odliczanie do świąt. Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję obdarowywania bliskich. Będzie on emitowany w telewizji, kinach oraz Internecie. W trasę po Polsce wkrótce wyruszą też ciężarówki Coca-Coli.
0 2 0 0 0 7.11.2016Jesienne selfie w 2015 i 2016 roku – analiza IRCenterSelfie mówi o tym, jak chcielibyśmy się prezentować, do czego aspirujemy, czym chcemy się pochwalić, a także jak zmienia się nasze postrzeganie siebie samych. Firma IRCenter przyjrzała się tego typu zdjęciom na Instagramie, Facebooku i Twitterze. Porównała okres od września do grudnia 2015 r. z październikiem 2016 r.
0 2 0 0 0 7.11.2016Katarzyna Zielińska ambasadorką sieci Quick ParkAktorka filmowa, telewizyjna i teatralna, Katarzyna Zielińska została twarzą sieci regionalnych hybrydowych centrów handlowych Quick Park. Powstają one w kilkunastu polskich miastach liczących do 100 tys. mieszkańców. Pierwsze obiekty zostaną otwarte jeszcze w listopadzie – w Mysłowicach i Strzegomiu.
0 1 0 0 0 7.11.2016Młody konsument w Polsce – jakim budżetem dysponuje, na co wydaje pieniądze? Jakim klientem będzie w przyszłości?W Polsce jest ponad 5 mln dzieci w wieku od 3 do 16 lat, które rocznie dysponują budżetem w wysokości ponad 5 mld zł. To około 1/4 kwoty potrzebnej na sfinansowanie jednego roku funkcjonowania „Programu 500+” – wynika z badania „Kids’ Power 2016”, przygotowanego przez IQS.