0 1 0 0 0 4.11.2016Nowa książka kucharska Lidla: „Kuchnia polska według Karola Okrasy” z ilustracjami Andrzeja PągowskiegoLidl wprowadza ofertę promocyjną, w ramach której klienci będą mogli otrzymać czwartą książkę kulinarną. Tym razem jej tematem przewodnim jest tradycyjna kuchnia polska w nowoczesnym wydaniu. Autorzy przepisów to szef kuchni Karol Okrasa oraz zaproszeni goście. Książkę zilustrował Andrzej Pągowski.
1 1 0 0 0 4.11.2016Młody bóg na emeryturze żyje za 1/3 – kolejna odsłona kampanii Prudentiala (wideo)Emerytura młodego boga. Czy na pewno dostatnia i bezstresowa? Ten temat porusza kolejna odsłona kampanii marki ubezpieczeniowej Prudential. Od 4 listopada reklamy można oglądać w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.
0 1 0 0 0 3.11.2016Na organizację świąt Bożego Narodzenia wydamy ponad 100 zł mniej niż w zeszłym roku (infografika)Planowane wydatki na nadchodzące święta wynoszą średnio 722 zł. To o ponad 100 zł mniej niż w roku ubiegłym. Nie wpłynie to jednak na wzajemne obdarowywanie się prezentami – ponad trzy czwarte respondentów spodziewa się znaleźć podarek pod choinką. Takie wyniki przyniósł tegoroczny przedświąteczny Barometr Providenta.
1 1 0 0 0 3.11.2016Nawiedzony dom Bacardi w Nowym Jorku (wideo)Kilka dni przed Halloween marka Bacardi wraz z agencją Kenzo Digital w ramach projektu „We are the night” stworzyła nawiedzony dom. Instalacja „Nocturnal Awakening” inspirowana była m.in. serialem „Czarne lustro” i horrorem „Odgłosy”.
0 4 0 0 0 3.11.2016Zakaz handlu w niedzielę i przygotowania do szkoły – medialny wizerunek sieci handlowych w III kwartale 2016 r.Biedronka, Lidl i Tesco to najbardziej medialne sieci handlowe w III kwartale 2016 r. – wynika z monitoringu mediów IMM. W dyskusjach o branży dominowały kwestie z pogranicza biznesu i polityki. Młodzież wybrała się na zakupy po tablety, a dorośli dzielili się opiniami o zakazie handlu w niedziele.
1 1 0 0 0 3.11.2016Startuje kampania „Sendit. Nadaje się najlepiej” (wideo)Sendit to internetowa platforma usług kurierskich. Jej kampania pod hasłem „Nadaje się najlepiej” prowadzona jest w telewizji oraz Internecie.
4 1 0 0 0 3.11.2016Eurobank przekonuje: „Warto czekać” (wideo)W ramach akcji „Warto czekać” Eurobank pokazuje 8 prawdziwych historii. Ich wspólnym elementem są zmiany w życiu bohaterów. Działania ruszyły 3 listopada.
0 10 0 0 0 3.11.2016Cukierek albo psikus – Wedel zaczepiał inne marki w halloweenowej akcjiMarka E. Wedel z okazji Halloween starała się nawiązać interakcję z innymi markami na Facebooku. Zaczepiała je na ich profilach tradycyjnym wyzwaniem „cukierek albo psikus”. W akcję zaangażowały się m.in. BZ WBK i Suzuki Polska.
0 1 0 0 0 3.11.2016Powstaje agencja House of VR. Specjalność – treści wykorzystujące wirtualną rzeczywistośćNa polskim rynku pojawiła się agencja House of VR. Jej twórcami są Andrzej Jończyk, założyciel start-upu VR Global, Mateusz Sobieraj, CEO AdCookie oraz Paweł Pałka, CEO agencji Cubeidea.
0 10 0 0 0 3.11.2016Lindner w kalendarzu na 2017 rok rozbiera Panią ŚmierćProducent drewnianych trumien – firma Lindner – tradycyjnie przygotował kalendarz z nagimi modelkami. Tym razem zapowiada rewolucję i koniec średniowiecza.