0 1 0 0 0 3.11.2016Rok 2017 będzie sprawdzianem dla wirtualnej rzeczywistości – prognozują eksperci Deloitte DigitalCzy po okresie eksperymentów oraz edukacji użytkowników i marek wirtualna rzeczywistość dotrze do szerszego grona odbiorców? To pytanie pozostaje otwarte. Eksperci Deloitte Digital przewidują jednak, że nachodzący rok będzie przełomowy i wyznaczy dalsze trendy rozwoju VR.
0 1 0 0 0 2.11.2016Największe polskie profile na Twitterze – październik 2016 r.W drugiej połowie października NapoleonCat opracował ranking największych profili na Instagramie w Polsce. Okazało się, że rządzą w nim celebryci, sportowcy, blogerzy i vlogerzy. Jak prezentuje się podobne zestawienie dla Twittera?
2 2 0 0 0 2.11.2016Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski śpiewają w „Smartfonerii” T-Mobile (wideo)T-Mobile startuje ze świąteczną ofertą. Powołuje także „Smartfonerię” – platformę komunikacyjną i sprzedażową, pod której szyldem będzie stale proponował okazje klientom. W bożonarodzeniowym spocie występują Patricia Kazadi i Piotr Kędzierski, śpiewając do melodii „Merry Christmas Everyone”.
0 1 0 0 0 2.11.2016KRRiT poszukuje firmy do wykonania analizy kosztów ograniczenia emisji reklam farmaceutykówBiuro Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji poszukuje firmy, która oszacuje koszty ewentualnego ograniczenia możliwości emisji przekazów handlowych w ogólnokrajowych programach telewizyjnych. Ograniczenie miałoby dotyczyć suplementów diety, wyrobów medycznych, produktów leczniczych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego.
0 2 0 0 0 2.11.2016CNN numerem jeden wśród międzynarodowych marek informacyjnych – sondaż IpsosuCNN jest niekwestionowanym liderem wśród międzynarodowych marek informacyjnych w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej – pokazały wyniki badania Ipsosu. Zgodnie z danymi nadawca ten dociera do 36% wpływowej publiczności* na świecie przez telewizję i platformy cyfrowe**.
0 7 0 0 0 2.11.2016Od lalki do drona – czym bawią się dzieci? Badanie IpsosuLalki, samochodziki, klocki, a może drony i tablety? Czym bawią się współczesne dzieci? O jakich zabawkach myślą ich rodzice, planując zakupy prezentów? Badanie „Zabawki są ważne” na zlecenie firmy Mattel przygotował Ipsos.
1 1 0 0 0 2.11.2016W jesiennej kampanii Carrefoura Napoleon kontroluje świeżość produktów (wideo)Jesienna odsłona kampanii marki Carrefour z Napoleonem ma przypominać o różnorodności i jakości produktów w ofercie świeżej żywności. Spot telewizyjny jest przypomnieniem wiosennej edycji działań.
1 1 0 0 0 2.11.2016mBank zachęca klientów do chwalenia pracowników banku (wideo)Nasz pracownik ci pomógł? Mile cię zaskoczył? Zamieść w Internecie dobre słowo o nim – zachęca każdego ze swoich klientów mBank. Bank zapowiada, że zadba o to, by taki komentarz dotarł do odpowiedniej osoby. Dzięki temu jej dzień z pewnością stanie się lepszy.
2 1 0 0 0 2.11.2016Kosmetyki Radical promowane w telewizji i prasie (wideo)4 listopada rozpocznie się kampania produktów do pielęgnacji włosów z serii Radical marki Farmona. Działania prowadzone będą w telewizji, prasie oraz Internecie.
2 1 0 0 0 1.11.2016Czy Cyber Marian przeżyje zderzenie z lokomotywą? – akcja PKP z youtuberem (wideo)30 października w kanale Cyber Mariana na YouTube pojawiło się wideo będące wynikiem współpracy tego twórcy z PKP PLK. „Jeden przejazd za daleko...” to część kampanii przewoźnika „Bezpieczny przejazd”.